Pregled bibliografske jedinice broj: 943503
Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici
Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
CROSBI ID: 943503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programi za poticanje čitanja u školskoj knjižnici
(Reading programs in the school librarry)
Autori
Mandić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za informacijske znanosti
Mjesto
Zadar
Datum
29.09
Godina
2017
Stranica
17
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
čitanje ; školska knjižnica ; programi za poticanje čitanja
(reading ; school library ; reading promotion programmes)
Sažetak
Čitanje je proces kojim usvajamo određena znanja i informacije. Čitati možemo u svrhu učenja, ali također i radi užitka, opuštanja. Djeci je važno čitati od najranije dobi jer čitanje pomaže u razvijanju govornih sposobnosti, pismenosti, obogaćuje rječnik i važno je za emocionalni razvoj, iz čega se može zaključiti da utječe na djetetov cjelokupni razvoj. Knjižnice su jedne od ustanova koje su odgovorne za promicanje čitanja. Putem svojih programa i raznih aktivnosti nastoje svima približiti čitanje i ukazati na važnost istog u svakodnevnom životu. Ovaj se rad bavi programima za poticanje čitanja koji se održavaju u školskoj knjižnici. Prikazuje se važnost takvih programa, kako oni utječu na školsku djecu, koje im vrijednosti i navike razvijaju te na koji način školski knjižničari surađuju sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Kao primjer dobre prakse prikazuje se rad školske knjižnice Osnovne škole Jurja Dalmatinca u Šibeniku, jer navedena školska knjižnica provodi mnoštvo aktivnosti koje potiču djecu da zavole čitanje i da čitaju u svoje slobodno vrijeme.
Izvorni jezik
Hrvatski