Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 943373

Krizna komunikacija na primjeru autokompanije Mercedes Benz


Hižar, Vedrana
Krizna komunikacija na primjeru autokompanije Mercedes Benz, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 943373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Krizna komunikacija na primjeru autokompanije Mercedes Benz
(Crisis communications in public relations demonstrated on the example of Mercedes benz autocompany)

Autori
Hižar, Vedrana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
11.09

Godina
2015

Stranica
16

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Raguž, Anđelka

Ključne riječi
kriza, organizacija, krizni plan, kompanija, autokompanija Mercedes-Benz
(Crisis, Organization, Crisis Plan, Company, Automobile Marque Mercedes-Benz)

Sažetak
Prvi dio rada obrađuje teoriju kriznog komuniciranja i predlaže načine kako da organizacija što efikasnije i što brže savlada krizu, a teorijski dio opisuje proces rješavanja krize od predviđanja i prepoznavanja potencijalnih rizika do proglašenja svršetka krize. Na temelju razgovora s djelatnikom kriznog menadžmenta autokompanije Mercedes Benz, opisano je djelovanje odnosa s javnošću u kriznom razdoblju. Opisano je kako je rukovodstvo kompanije prepoznalo potrebu za sastavljanjem kriznog menadžmenta za vrijeme velike krize u japanskoj pokrajini Fukushima gdje se nalazi podružnica organizacije. Kriza je nastala prirodnom katastrofom te nije mogla biti izbjegnuta, no mogla je biti lakše savladana da je krizni menadžment bio uspostavljen i prije. Sljedeći dio rada opisuje kriznu situaciju koja je uključivala klijenta iz Hrvatske i autokompaniju Mercedes Benz. Kriza je riješena u korist obje strane jer je, tada već uhodan, krizni menadžment prepoznao rizike koje situacija donosi te ih otklonio kompromisom između klijenta i organizacije. U zaključnom dijelu dokazano je kako je krizno komuniciranje neizbježan segment korporativnog upravljanja. Primjer autokompanije Mercedes Benz je dobar primjer organizacije koja je uvidjela nužnost razvijanja i unaprijeđivanja krizog komuniciranja kako bi ubuduće lakše savladala, kako predviđane krize, tako i one iznenadne.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Avatar Url Anđelka Raguž (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hižar, Vedrana
Krizna komunikacija na primjeru autokompanije Mercedes Benz, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
Hižar, V. (2015) 'Krizna komunikacija na primjeru autokompanije Mercedes Benz', diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hi\v{z}ar, Vedrana}, year = {2015}, pages = {16}, keywords = {kriza, organizacija, krizni plan, kompanija, autokompanija Mercedes-Benz}, title = {Krizna komunikacija na primjeru autokompanije Mercedes Benz}, keyword = {kriza, organizacija, krizni plan, kompanija, autokompanija Mercedes-Benz}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hi\v{z}ar, Vedrana}, year = {2015}, pages = {16}, keywords = {Crisis, Organization, Crisis Plan, Company, Automobile Marque Mercedes-Benz}, title = {Crisis communications in public relations demonstrated on the example of Mercedes benz autocompany}, keyword = {Crisis, Organization, Crisis Plan, Company, Automobile Marque Mercedes-Benz}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font