Pregled bibliografske jedinice broj: 943307
Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d.
Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar
CROSBI ID: 943307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d.
(Building and managing of Startas brand in Borovo Ltd.)
Autori
Turba, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Mjesto
Vukovar
Datum
12.06
Godina
2018
Stranica
40
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
izgradnja marke, marketing strategije, marka, upravljanje, marketing miks
(brand building, marketing strategies, brand, management, marketing mix)
Sažetak
Američko marketinško udruženje je definiralo marku kao naziv, izraz, dizajn, simbol ili bilo koju drugu značajku koja pridonosi da se neka prodajna roba ili usluga razlikuje od robe ili usluga drugih prodavača. Izrazito su važne dodirljive značajke marke kao što su znakovi, simboli, logotipi i ostalo, ali su jednako važne i nedodirljive značajke koje se odnose na osjećaje, uspomene i ostalo. Kako bi se što bolje upravljalo vrijednošću marke potrebno je oživljavati marku, osnaživati ju te proširivati. Marka tijekom životnog ciklusa prolazi kroz određene faze: uvođenje, rast, zrelost i opadanje-odumiranje. U radu je putem anketnog upitnika provedeno istraživanje o privrženosti ispitanika marci Startas, ali i uspješnost strategija tvrtke Borovo u upravljanju markom Startas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Marina Guzovski
(mentor)