Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 943307

Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d.


Turba, Martina
Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar


CROSBI ID: 943307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d.
(Building and managing of Startas brand in Borovo Ltd.)

Autori
Turba, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Vukovar

Datum
12.06

Godina
2018

Stranica
40

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
izgradnja marke, marketing strategije, marka, upravljanje, marketing miks
(brand building, marketing strategies, brand, management, marketing mix)

Sažetak
Američko marketinško udruženje je definiralo marku kao naziv, izraz, dizajn, simbol ili bilo koju drugu značajku koja pridonosi da se neka prodajna roba ili usluga razlikuje od robe ili usluga drugih prodavača. Izrazito su važne dodirljive značajke marke kao što su znakovi, simboli, logotipi i ostalo, ali su jednako važne i nedodirljive značajke koje se odnose na osjećaje, uspomene i ostalo. Kako bi se što bolje upravljalo vrijednošću marke potrebno je oživljavati marku, osnaživati ju te proširivati. Marka tijekom životnog ciklusa prolazi kroz određene faze: uvođenje, rast, zrelost i opadanje-odumiranje. U radu je putem anketnog upitnika provedeno istraživanje o privrženosti ispitanika marci Startas, ali i uspješnost strategija tvrtke Borovo u upravljanju markom Startas.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Turba, Martina
Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar
Turba, M. (2018) 'Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduzeću Borovo d.d.', diplomski rad, preddiplomski, Vukovar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Turba, Martina}, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {izgradnja marke, marketing strategije, marka, upravljanje, marketing miks}, title = {Izgradnja i upravljanje markom Startas u poduze\'{c}u Borovo d.d.}, keyword = {izgradnja marke, marketing strategije, marka, upravljanje, marketing miks}, publisherplace = {Vukovar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Turba, Martina}, year = {2018}, pages = {40}, keywords = {brand building, marketing strategies, brand, management, marketing mix}, title = {Building and managing of Startas brand in Borovo Ltd.}, keyword = {brand building, marketing strategies, brand, management, marketing mix}, publisherplace = {Vukovar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font