Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 943160

Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov


Škojo, Tihana; Mance, Alma
Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov // Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija / Marković, Vedrana ; Martinović - Bogojević, Jelena (ur.).
Cetinje: Muzička akademija, Univerzitet Crne Gore, 2018. str. 46-47 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 943160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov
(Individualized teaching and the inclusion of students with hearing impairments in music classes – a teacher's challenge)

Autori
Škojo, Tihana ; Mance, Alma

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni

Izvornik
Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija / Marković, Vedrana ; Martinović - Bogojević, Jelena - Cetinje : Muzička akademija, Univerzitet Crne Gore, 2018, 46-47

Skup
Prvi međunarodni simpozijum iz oblasti muzičke pedagogije - Muzička pedagogija - izazov, inspiracija i kreacija

Mjesto i datum
Cetinje, Crna Gora, 24.05.2018. - 27.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
individualizacija poučavanja, nastava glazbene kulture, učenici s oštećenjem sluha
(teaching individualization, Music class, students with hearing impairments)

Sažetak
Individualizacija poučavanja, kojoj su temelj uvažavanje individualnih razlika učenika i osiguravanje optimalnih uvjeta za napredak svakoga učenika neovisno o njihovim sposobnostima, imperativ je suvremene, humanistički orijentirane nastave. Uključivanje učenika s oštećenjem sluha (gluhih i nagluhih) u nastavu glazbene kulture zbog same prirode predmeta – koja je u oprečnosti sa specifičnostima te teškoće – te zbog didaktičko- metodičkih aspekata – koje individualizirano poučavanje zahtijeva – predstavlja velik izazov nastavnicima koji se najčešće ne osjećaju dovoljno kompetentni i pripremljeni za uspješno odgovaranje na postavljeni zahtjev. U radu se, u okviru gore navedenoga, prikazuje praktična primjena posebno oblikovanih metodičkih postupaka pomoću kojih je ostvarena individualizacija pojedinih glazbenih aktivnosti, usmjerenih prema specifičnim obrazovnim zahtjevima gluhe učenice. Sudjelovanjem te učenice u svim aktivnostima, koje su bile inventivno osmišljene i prilagođene, ostvarena je njezina uspješna integracija u nastavu glazbene kulture. Učenica je načinila važan korak prema osvještavanju i razvoju svojih unutarnjih potencijala i jačanju samopouzdanja, a stalnom se interakcijom s drugim učenicima iz razreda pozitivno utjecalo na njezin socijalni razvoj, ali i na senzibilizaciju ostalih učenika prema učenicima s teškoćama u razvoju. Poseban je naglasak stavljen na primjenu Dalcrozova metodičkog sustava, koji je utemeljen na načelima euritmije, te na skupne aktivnosti u kojima su svi učenici u ugodnome i poticajnome ozračju zajednički dolazili do planiranih odgojno- obrazovnih ishoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana; Mance, Alma
Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov // Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija / Marković, Vedrana ; Martinović - Bogojević, Jelena (ur.).
Cetinje: Muzička akademija, Univerzitet Crne Gore, 2018. str. 46-47 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)
Škojo, T. & Mance, A. (2018) Individualizarano poučavanje i inkluzija učenika s oštećenjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavnički izazov. U: Marković, V. & Martinović - Bogojević, J. (ur.)Muzička pedagogija izazov, inspiracija i kreacija.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Mance, Alma}, year = {2018}, pages = {46-47}, keywords = {individualizacija pou\v{c}avanja, nastava glazbene kulture, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, title = {Individualizarano pou\v{c}avanje i inkluzija u\v{c}enika s o\v{s}te\'{c}enjem sluha u nastavi glazbene kulture – nastavni\v{c}ki izazov}, keyword = {individualizacija pou\v{c}avanja, nastava glazbene kulture, u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem sluha}, publisher = {Muzi\v{c}ka akademija, Univerzitet Crne Gore}, publisherplace = {Cetinje, Crna Gora} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Mance, Alma}, year = {2018}, pages = {46-47}, keywords = {teaching individualization, Music class, students with hearing impairments}, title = {Individualized teaching and the inclusion of students with hearing impairments in music classes – a teacher's challenge}, keyword = {teaching individualization, Music class, students with hearing impairments}, publisher = {Muzi\v{c}ka akademija, Univerzitet Crne Gore}, publisherplace = {Cetinje, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font