Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 943158

Razlike između dviju disciplina: marketing i odnosi s javnošću


Mujčinović, Alma
Razlike između dviju disciplina: marketing i odnosi s javnošću, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 943158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike između dviju disciplina: marketing i odnosi s javnošću
(The Difference between the two Disciplines: Marketing and Public Relations)

Autori
Mujčinović, Alma

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
11.09

Godina
2015

Stranica
27

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Raguž, Anđelka

Ključne riječi
odnosi s javnošću, markating, organizacija, funkcija, zajedničko djelovanje
(Public Relations, Marketing, Organization, Function, Joint Action)

Sažetak
Marketing i odnosi s javnošću danas se smatraju jednim od ključnih faktora u definiranju politike poslovanja organizacije. No, poznato je da se godinama vode burne rasprave među stručnjacima odnosa s javnošću i marketinga na temu nadređenosti i podređenosti poslovnih funkcija u organizaciji. Razvoj koji su odnosi s javnošću prošli od samih početaka doveo je do nesporazuma o pravoj ulozi ove funkcije, a, osim toga, i nedostatak sveobuhvatne definicije odnosa s javnošću rezultirao je raznim nepravilnim tumačenjima prakse te naveo na izjednačavanje s drugim komunikacijskim oblicima. Odnosi s javnošću se u marketinškoj literaturi smatraju tek jednim od alata marketinškog miksa, no u stvarnosti je utjecaj odnosa s javnošću daleko veći. Za razliku od marketinga koji je prije svega usmjeren na prodaju proizvoda i usluga organizacije te na odnose s potrošačima, odnosi s javnošću imaju znatno šire polje primjene svoje prakse. Oni obuhvaćaju sve oblike komunikacije, odnosno odnose organizacije sa svim njezinim interesno-utjecajnim skupinama te mogu u značajnoj mjeri doprinijeti formiranju organizacijskih ciljeva, filozofije i politike. Najnoviji trendovi u razvoju komunikacijskih programa naglašavaju novi oblik suradnje među odjelima odnosa s javnošću i marketinga. Umjesto dva odvojena i nezavisna odjela, oni surađuju, udružujući napore kako bi organizaciji osigurali najbolju moguću reputaciju. Tema ovog rada su razlike između dviju disciplina: marketinga i odnosa s javnošću. Cilj je objasniti uzroke nepravilnih tumačenja odnosa s javnošću te navesti osnovne razlike između marketinga i odnosa s javnošću kako bi se približila uloga i utjecaj ovih dviju disciplina, kao odvojenih poslovnih funkcija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Avatar Url Anđelka Raguž (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mujčinović, Alma
Razlike između dviju disciplina: marketing i odnosi s javnošću, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
Mujčinović, A. (2015) 'Razlike između dviju disciplina: marketing i odnosi s javnošću', diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Muj\v{c}inovi\'{c}, Alma}, year = {2015}, pages = {27}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, markating, organizacija, funkcija, zajedni\v{c}ko djelovanje}, title = {Razlike izme\dju dviju disciplina: marketing i odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, markating, organizacija, funkcija, zajedni\v{c}ko djelovanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Muj\v{c}inovi\'{c}, Alma}, year = {2015}, pages = {27}, keywords = {Public Relations, Marketing, Organization, Function, Joint Action}, title = {The Difference between the two Disciplines: Marketing and Public Relations}, keyword = {Public Relations, Marketing, Organization, Function, Joint Action}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font