Pregled bibliografske jedinice broj: 943156
Uloga novih medija u odnosima s javnošću
Uloga novih medija u odnosima s javnošću, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 943156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga novih medija u odnosima s javnošću
(The Role of New Media in Public Relations)
Autori
Glavić, Gloria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
11.09
Godina
2015
Stranica
20
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Raguž, Anđelka
Ključne riječi
odnosi s javnošću, novi mediji, komunikacija, društvene mreže, blogovi
(Public Relations, New Media, Communication, Social Networks, Blogs)
Sažetak
Novi mediji, kao suvremeni alat odnosa s javnošću, predstavljaju inovativni način komuniciranja sa interesno utjecajnim skupinama. Pojavili su se kao posljedica globalizacije i ubrzanog tehnološkog razvoja te su doveli do transformacije društvene komunikacije. Zahvaljujući njima, razmjena informacija odvija se u online okruženju stvarajući virtualnu komunikacijsku mrežu. Nadalje, novi mediji uključuju društvene mreže, blogove, internetske forume, dijeljenje fotografija kao i video sadržaja, podcastove, oglašavanje putem Internet tražilica, social bookmarking, microblogging i wikije. Karakteriziraju ih jednostavno i besplatno korištenje te trenutačni pristup informacijama. Utjecaj novih medija na djelatnost odnosa s javnošću očituje se u stvaranju podloge za dijalog, odnosno održavanje povratnih komunikacijskih veza s interesno utjecajnim skupinama. Budući da se uspostavljanje i provođenje uzajamnih pravaca komunikacije smatraju temeljnim ciljevima uspješnih odnosa s javnošću, novi mediji im služe kao sredstvo ostvarivanja. Isto tako, brojnim istraživanjima utvrđene su sljedeće funkcije novih medija u sklopu profesije odnosa s javnošću: informiranje o interesno utjecajnim skupinama, praćenje i evaluacija objavljenog sadržaja, održavanje i učvršćivanje veza s javnostima, plasiranje i analiziranje informacija, podizanje svijesti o određenim problemima, smanjivanje negativnog učinka kriznih situacija te istraživanje. Također, uloga društvenih mreža u aktivnostima odnosa s javnošću uključuje održavanje profila na društvenim mrežama, to jest objavljivanje novosti, fotografija, praćenje komentara kao i odgovaranje na njih. Osim toga, praktičari odnosa s javnošću koriste nove medije poput blogova kako bi uskladili potrebe organizacija i njihovih javnosti s komunikacijskim trendovima današnjice te kako bi približili organizaciju potencijalnim javnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb