Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 943156

Uloga novih medija u odnosima s javnošću


Glavić, Gloria
Uloga novih medija u odnosima s javnošću, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 943156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga novih medija u odnosima s javnošću
(The Role of New Media in Public Relations)

Autori
Glavić, Gloria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
11.09

Godina
2015

Stranica
20

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Raguž, Anđelka

Ključne riječi
odnosi s javnošću, novi mediji, komunikacija, društvene mreže, blogovi
(Public Relations, New Media, Communication, Social Networks, Blogs)

Sažetak
Novi mediji, kao suvremeni alat odnosa s javnošću, predstavljaju inovativni način komuniciranja sa interesno utjecajnim skupinama. Pojavili su se kao posljedica globalizacije i ubrzanog tehnološkog razvoja te su doveli do transformacije društvene komunikacije. Zahvaljujući njima, razmjena informacija odvija se u online okruženju stvarajući virtualnu komunikacijsku mrežu. Nadalje, novi mediji uključuju društvene mreže, blogove, internetske forume, dijeljenje fotografija kao i video sadržaja, podcastove, oglašavanje putem Internet tražilica, social bookmarking, microblogging i wikije. Karakteriziraju ih jednostavno i besplatno korištenje te trenutačni pristup informacijama. Utjecaj novih medija na djelatnost odnosa s javnošću očituje se u stvaranju podloge za dijalog, odnosno održavanje povratnih komunikacijskih veza s interesno utjecajnim skupinama. Budući da se uspostavljanje i provođenje uzajamnih pravaca komunikacije smatraju temeljnim ciljevima uspješnih odnosa s javnošću, novi mediji im služe kao sredstvo ostvarivanja. Isto tako, brojnim istraživanjima utvrđene su sljedeće funkcije novih medija u sklopu profesije odnosa s javnošću: informiranje o interesno utjecajnim skupinama, praćenje i evaluacija objavljenog sadržaja, održavanje i učvršćivanje veza s javnostima, plasiranje i analiziranje informacija, podizanje svijesti o određenim problemima, smanjivanje negativnog učinka kriznih situacija te istraživanje. Također, uloga društvenih mreža u aktivnostima odnosa s javnošću uključuje održavanje profila na društvenim mrežama, to jest objavljivanje novosti, fotografija, praćenje komentara kao i odgovaranje na njih. Osim toga, praktičari odnosa s javnošću koriste nove medije poput blogova kako bi uskladili potrebe organizacija i njihovih javnosti s komunikacijskim trendovima današnjice te kako bi približili organizaciju potencijalnim javnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Avatar Url Anđelka Raguž (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavić, Gloria
Uloga novih medija u odnosima s javnošću, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
Glavić, G. (2015) 'Uloga novih medija u odnosima s javnošću', diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\'{c}, Gloria}, year = {2015}, pages = {20}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, novi mediji, komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, blogovi}, title = {Uloga novih medija u odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, novi mediji, komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, blogovi}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\'{c}, Gloria}, year = {2015}, pages = {20}, keywords = {Public Relations, New Media, Communication, Social Networks, Blogs}, title = {The Role of New Media in Public Relations}, keyword = {Public Relations, New Media, Communication, Social Networks, Blogs}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font