Pregled bibliografske jedinice broj: 943152
Jezik reklame
Jezik reklame, 2016., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 943152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezik reklame
(The language of advertising)
Autori
Mahalec, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.06
Godina
2016
Stranica
45
Mentor
Grčević, Martina
Ključne riječi
jezik ; reklama ; hrvatski jezik ; slovački jezik
(language ; advertising ; Croatian, Slovak)
Sažetak
Ovaj diplomski rad ima dva cilja. Prvi cilj je osvijestiti čitatelja, odnosno potrošača, o načinima na koje reklame djeluju na njih i njihovo ponašanje, s obzirom na to da su načini djelovanja nerijetko toliko dobro skriveni, da ih potrošač nije ni svjestan. Drugi se pak cilj postiže usporedbom hrvatskih i slovačkih inačica istih televizijskih reklama. Želi se ispitati u kojoj se mjeri jezik razlikuje, kako se rješava problem fraza, tj. postoje li odgovarajući ekvivalenti u drugom jeziku ili pak pri prevođenju treba posegnuti za nekom drugom metodom...
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija