Pregled bibliografske jedinice broj: 943141
Korištenje interneta i online alata u odnosima s javnošću
Korištenje interneta i online alata u odnosima s javnošću, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 943141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje interneta i online alata u odnosima s javnošću
(Using Internet and online tools in public relations)
Autori
Lukin, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
09.09
Godina
2015
Stranica
22
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Raguž, Anđelka
Ključne riječi
internet, online komunikacija, odnosi s javnošću, kanali, platforme
(Internet, Online Communication, Public Relations, Communication Channels, Communication Platform)
Sažetak
Ovaj rad predstavlja kratak opći pregled na online odnose s javnošću. Tvrdi da organizacije danas ne mogu poslovati bez da ne stupaju u komunikaciju s javnostima i dionicima putem interneta. Ta obveza je posljedica interneta i njegovih karakteristika na koje su korisnici naviknuti, pa stoga organizacije moraju zadovoljavati korisnikove potrebe i zahtjeve. Iako je možda nekada teško takvu komunikaciju održavati, ona ima pozitivne posljedice po organizaciju - lojalnost njenih javnosti i profit. Među hrvatskim stručnjacima u odnosima s javnošću je primijećen pomak prema dvosmjerno-simetričnom modelu komuniciranja online što ukazuje na shvaćanje i prihvaćanje važnosti komunikacije putem interneta. U radu je napravljen pregled svih elemenata online komunikacije i komponenti koje ih nadopunjuju. Ti elementi su transparentnost, internet kao agent, poroznost interneta, bogatstvo i doseg internetskog sadržaja. Komponente online PR-a su platforme, odnosno uređaji, kanali i kontekst online komunikacije te je i o njima bilo riječ u njima posebno posvećenom poglavlju zbog njihovog velikog broja. Navedene su brojne prednosti interneta koje u smislu odnosa s javnošću mogu biti i veliki nedostaci, poput dugovječnosti događaja i priča na internetu ili velikog dosega sadržaja koji može učiniti njegovu proizvodnju i objavljivanje puno složenijima. Za temu zaključnog poglavlja je izabran monitoring kao aktivnost koju je potrebno redovito obavljati kako bi praktičar uvijek imao u vidu što se oko njega događa i što bi moglo utjecati na njegov rad ili poslovanje njegove organizacije. Na kraju je preporuka stručnjaka o tome koje internetske alate koristiti u svrhu praćenja aktivnosti korisnika na internetu kako bi se što bolje poznavalo njihovo ponašanje u svrhu upoznavanja korisnika i prilagođavanja svoje organizacije, odnosno komunikacijske strategije njima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb