Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 942669

Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja


Bačlija Sušić, Blaženka
Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.1; 113-129 doi:10.15516/cje.v20i0.3048 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 942669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
(Preschool teachers’ music competencies based on preschool education students’ self-assessment)

Autori
Bačlija Sušić, Blaženka

Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 20 (2018), Sp.Ed.1; 113-129

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbene kompetencije ; odgojitelji ; rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; samorefleksija
(early childhood and preschool education ; music competencies ; preschool teacher ; self-assessment.)

Sažetak
S obzirom na brojne dobrobiti glazbe u djetetovu cjelovitom razvoju, glazbeni odgoj sve više postaje imperativ i izazov suvremene odgojno- obrazovne prakse. U skladu s time svaki bi odgojitelj trebao posjedovati određene glazbene kompetencije. Cilj ovoga rada jest ispitati glazbene kompetencije studenata diplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Samorefleksijom studenata, putem anketnog upitnika oblikovanog za potrebe ovog istraživanja, ispitane su temeljne, metodičke i glazbeno-stvaralačke kompetencije, kao i njihova praktična primjena u odgojno-obrazovnoj praksi. S ciljem dodatnog unapređenja odgojno- obrazovne prakse prikupljena su stajališta i mišljenja ispitanika o kompetencijama koje bi dodatno željeli usavršiti tijekom diplomskog studija. U istraživanju su sudjelovala 223 ispitanika, studenata redovitog i izvanrednog diplomskog studija RPOO Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Primijenjena je kvantitativna i kvalitativna metoda znanstvenog pedagoškog istraživanja. Zaključeno je da bez obzira na to što ispitanici samorefleksijom visoko procjenjuju svoje temeljne, metodičke i glazbeno- stvaralačke kompetencije, samorefleksija njihovih praktičnih kompetencija, kao i izražena potreba za dodatnim usavršavanjem, ukazuju na to da su ispitanici svjesni potrebe za daljnjim razvojem svojih glazbenih kompetencija. Dobiveni rezultati istraživanja predstavljaju smjernicu za daljnje unapređenje kvalitete nastave glazbe, kako studenata diplomskog tako i dodiplomskog studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Bačlija Sušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bačlija Sušić, Blaženka
Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), Sp.Ed.1; 113-129 doi:10.15516/cje.v20i0.3048 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Bačlija Sušić, B. (2018) Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (Sp.Ed.1), 113-129 doi:10.15516/cje.v20i0.3048.
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2018}, pages = {113-129}, DOI = {10.15516/cje.v20i0.3048}, keywords = {glazbene kompetencije, odgojitelji, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, samorefleksija}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v20i0.3048}, volume = {20}, number = {Sp.Ed.1}, issn = {1848-5189}, title = {Glazbene kompetencije odgojitelja u svjetlu samorefleksije studenata ranog i pred\v{s}kolskog odgoja i obrazovanja}, keyword = {glazbene kompetencije, odgojitelji, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, samorefleksija} }
@article{article, author = {Ba\v{c}lija Su\v{s}i\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2018}, pages = {113-129}, DOI = {10.15516/cje.v20i0.3048}, keywords = {early childhood and preschool education, music competencies, preschool teacher, self-assessment.}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v20i0.3048}, volume = {20}, number = {Sp.Ed.1}, issn = {1848-5189}, title = {Preschool teachers’ music competencies based on preschool education students’ self-assessment}, keyword = {early childhood and preschool education, music competencies, preschool teacher, self-assessment.} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font