Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 942423

Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji


Rovan, Daria; Osrečak, Maja; Glasnović Gracin, Dubravka
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 53-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 942423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji
(Students' Motivational Beliefs on Arithmetic and Geometry)

Autori
Rovan, Daria ; Osrečak, Maja ; Glasnović Gracin, Dubravka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 159 (2018), 1-2; 53-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učenje matematike, motivacija, samoefikasnost, subjektivna vrijednost
(mathematics education, motivation, self-efficacy, subjective value)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati motivacijska uvjerenja učenika vezana uz aritmetiku i geometriju u skladu s postavkama teorije očekivanja i vrijednosti nakon svladavanja nastavnih sadržaja predviđenih za četvrti razred osnovne škole. Upitnicima su prikupljene procjene učenika o samoefikasnosti i subjektivnoj vrijednosti, te procjene težine i preferencije učenika za aritmetiku, odnosno geometriju. Utvrđeno je da nema statistički značajnih razlika u procjeni subjektivne vrijednosti između geometrije i aritmetike, kao ni u procjeni samoefikasnosti u tim područjima. Obrasci povezanosti motivacijskih uvjerenja ipak ukazuju da učenici formiraju svoja uvjerenja specifično za svako od ovih područja. Rezultati također pokazuju da većina ispitanih učenika jednako želi učiti aritmetiku i geometriju, ali da učenici preferiraju ono područje koje smatraju lakšim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Rovan (autor)

Avatar Url Dubravka Glasnović Gracin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rovan, Daria; Osrečak, Maja; Glasnović Gracin, Dubravka
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 53-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Rovan, D., Osrečak, M. & Glasnović Gracin, D. (2018) Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji. Napredak (Zagreb), 159 (1-2), 53-72.
@article{article, author = {Rovan, Daria and Osre\v{c}ak, Maja and Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2018}, pages = {53-72}, keywords = {u\v{c}enje matematike, motivacija, samoefikasnost, subjektivna vrijednost}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {159}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Motivacijska uvjerenja u\v{c}enika o aritmetici i geometriji}, keyword = {u\v{c}enje matematike, motivacija, samoefikasnost, subjektivna vrijednost} }
@article{article, author = {Rovan, Daria and Osre\v{c}ak, Maja and Glasnovi\'{c} Gracin, Dubravka}, year = {2018}, pages = {53-72}, keywords = {mathematics education, motivation, self-efficacy, subjective value}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {159}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Students' Motivational Beliefs on Arithmetic and Geometry}, keyword = {mathematics education, motivation, self-efficacy, subjective value} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font