Pregled bibliografske jedinice broj: 942423
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 53-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 942423 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji
(Students' Motivational Beliefs on Arithmetic and Geometry)
Autori
Rovan, Daria ; Osrečak, Maja ; Glasnović Gracin, Dubravka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 159
(2018), 1-2;
53-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenje matematike, motivacija, samoefikasnost, subjektivna vrijednost
(mathematics education, motivation, self-efficacy, subjective value)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati motivacijska uvjerenja učenika vezana uz aritmetiku i geometriju u skladu s postavkama teorije očekivanja i vrijednosti nakon svladavanja nastavnih sadržaja predviđenih za četvrti razred osnovne škole. Upitnicima su prikupljene procjene učenika o samoefikasnosti i subjektivnoj vrijednosti, te procjene težine i preferencije učenika za aritmetiku, odnosno geometriju. Utvrđeno je da nema statistički značajnih razlika u procjeni subjektivne vrijednosti između geometrije i aritmetike, kao ni u procjeni samoefikasnosti u tim područjima. Obrasci povezanosti motivacijskih uvjerenja ipak ukazuju da učenici formiraju svoja uvjerenja specifično za svako od ovih područja. Rezultati također pokazuju da većina ispitanih učenika jednako želi učiti aritmetiku i geometriju, ali da učenici preferiraju ono područje koje smatraju lakšim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb