Pregled bibliografske jedinice broj: 942409
Prijedlog modela izrade i izvođenja praktične nastave za IoT rješenja u simulacijskom okruženju
Prijedlog modela izrade i izvođenja praktične nastave za IoT rješenja u simulacijskom okruženju // MIPRO 2018 - 41. međunarodni skup za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 1612-1618 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 942409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijedlog modela izrade i izvođenja praktične nastave za IoT rješenja u simulacijskom okruženju
(Proposed model of developing and delivering practical lessons for IoT solutions in a simulation environment)
Autori
Širanović, Željko ; Bjelobrk, Knežević, Dunja ; Tadić, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 2018 - 41. međunarodni skup za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018, 1612-1618
ISBN
978-953-233-096-0
Skup
41st International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2018)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2018. - 25.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Internet stvari ; obrazovanje ; simulacija ; softver
(Internet of Things ; education ; simulation ; software)
Sažetak
Računalne mreže su jedna od bitnih sastavnica ICT-a, zbog čega se u području informatike i računarstva na Tehničkom Veleučilištu (TVZ) pojavljuju kao obavezni kolegij. Osnovni cilj svih tečajeva iz područja mreža očituje se u proučavanju osnovnih koncepata na kojima se temelje računalne mreže. Danas je moguće povezivati različite uređaje preko interneta i takvim spajanjem ostvaruje se niz mogućnosti poput njihovog aktiviranja, kontrole i praćenja. U računalnim mrežama to se područje naziva Internet stvari (IoT). Zbog sve većeg utjecaja koje to područje ima na poslovanje, bitno je u postojeće kurikulume iz područja računalnih mreža uvrstiti dio koji se odnosi na IoT. Kada je u pitanju osposobljavanje studenata za rješavanje praktičnih problema iz područja računalnih mreža i primjene IoT-a, upotreba realne opreme može predstavljati financijski problem. U tu svrhu mogu se koristiti simulacijski softveri poput Packet Tracer-a, uz primjenu primjerenog metodičkog pristupa učenja. U ovom radu bit će prikazan model pripreme, izrade i izvođenja laboratorijskih vježbi pomoću simulacijskog sustava Packet Tracer i korištenje STAR Legacy modela učenja utemeljenog na konceptu istraživačkih projekata. Predloženi metodološki pristup može se primijeniti kako u srednjim školama, tako i na visokim učilištima i fakultetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
- MEDLINE