Pregled bibliografske jedinice broj: 942026
ULOGA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U RAZMJENI TURISTIČKIH INFORMACIJA I KREIRANJU TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA
ULOGA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U RAZMJENI TURISTIČKIH INFORMACIJA I KREIRANJU TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA // Gospodarstvo istočne Hrvatske - vizija i razvoj / Mašek Tonković, A. ; Crnković, B. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 747-755 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 942026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE U RAZMJENI TURISTIČKIH INFORMACIJA I KREIRANJU TURISTIČKOG DOŽIVLJAJA
(THE ROLE OF INFORMATION TECHNOLOGY IN TOURIST INFORMATION EXCHANGE AND IN CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE)
Autori
Cegur Radović, T., Vitner Marković, S., Varičak, I.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Gospodarstvo istočne Hrvatske - vizija i razvoj
/ Mašek Tonković, A. ; Crnković, B. - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 747-755
Skup
7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj = 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.05.2018. - 26.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijske tehnologije, turističke informacije, smartphone, turistički doživljaj, tržišna prepoznatljivost
(information technology, tourist information, smartphone, tourist experience, market recognition)
Sažetak
Primjena napredne informacijske tehnologije u turističkoj industriji donosi određene prednosti, s jedne strane lokalnoj zajednici, s druge strane posjetiteljima turističke destinacije. Naglasak je na omogućavanju zainteresiranim stranama brzu i pravovremenu razmjenu informacija kao i pristup globalnom turističkom tržištu. Stvaraju se nove perspektive za marketing u turizmu i postizanje prepoznatljivosti turističkog proizvoda suvremenih turističkih destinacija. Sveprisutno je korištenje turističkih informacija putem aplikacija mobilne telefonije. Cilj ovog rada je istražiti značaj i ulogu primjene napredne informacijske tehnologije u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea sa svrhom postizanja prepoznatljivosti turističkog proizvoda i kreiranja turističkog doživljaja. Provedeno je eksplorativno istraživanje koje podrazumijeva anketno ispitivanje stavova studentske populacije grada Karlovca starosne dobi od 18 do 27 godina života o korištenju smartphonea u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije te značaju turističkih informacija u postizanju prepoznatljivosti turističkog proizvoda i kreiranju turističkog doživljaja. Kreiranje turističkog doživljaja primjenom napredne informacijske tehnologije u razmjeni turističkih informacija postiže određenu razinu prepoznatljivosti turističke destinacije na globalnom turističkom tržištu. U radu su postavljene sljedeće hipoteze: H1 – studentska populacija grada Karlovca koristi smartphone u razmjeni turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije, H2 – mogućnost razmjene turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na odluku posjete turističke destinacije od strane studentske populacije grada Karlovca, H3 – razmjena turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na kreiranje turističkog doživljaja studentske populacije grada Karlovca, H4 - razmjena turističkih informacija prilikom posjete turističke destinacije putem smartphonea pozitivno utječe na prepoznatljivost turističke destinacije od strane studentske populacije grada Karlovca. Ovo eksplorativno istraživanje provodi se sa svrhom isticanja uloge i značaja informacijske tehnologije u kreiranju turističkog doživljaja, kao i formiranju pametnih turističkih destinacija prepoznatljivih i sveprisutnih na globalnom turističkom tržištu današnjice.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija