Pregled bibliografske jedinice broj: 941665
Razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture između redovnih učenika i učenika koji dodatno pohađaju izvannastavne sportske aktivnosti – „Vikendom u sportske dvorane“ u OŠ Pavleka Miškine
Razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture između redovnih učenika i učenika koji dodatno pohađaju izvannastavne sportske aktivnosti – „Vikendom u sportske dvorane“ u OŠ Pavleka Miškine // Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014. str. 185-190 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 941665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u motivaciji za nastavu tjelesne i
zdravstvene kulture između redovnih učenika i
učenika koji dodatno pohađaju izvannastavne
sportske aktivnosti – „Vikendom u sportske
dvorane“ u OŠ Pavleka Miškine
(Differences in PE motivation between regular
pupils and pupils who atended excurricular sport
activities-" on weekends go to sport hall" in
school Pavleka Miškine)
Autori
Cvenić, Josip ; Nagy, Goran ; Šmit, Dragica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditetom
/ Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2014, 185-190
ISBN
978-953-7965-01-3
Skup
23. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2014. - 28.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
IMI ; kineziološke aktivnosti ; sport ; TZK
(IMI ; kinesiological activities ; sport, PE)
Sažetak
Upitnik intrinzične motivacije IMI proveden je na uzorku 122 učenika od petog do osmog razreda Osnovne škole Pavleka Miškine u Zagrebu, u cilju utvrđivanja razlike u intrinzičnoj motivaciji za tjelesno vježbanje na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Razlike su se utvrđivale između skupine koja je samo redovno pohađala nastavu tjelesne i zdravstvene kulture dva puta tjedno po 45 minuta i skupine koja je uz redovnu nastavu pohađala i izvannastavne aktivnosti 2-3 puta tijekom tjedna i preko vikenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija