Pregled bibliografske jedinice broj: 941201
Marka grada Labina
Marka grada Labina, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 941201 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marka grada Labina
(City brand of Labin)
Autori
Sorić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.05
Godina
2018
Stranica
76
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marka grada, marketing mjesta, Labin
(city branding, place marketing, Labin)
Sažetak
Stvaranje marki gradova, postaje sve značajnije u području upravljanja gradova. Gradovi su poput poduzeća, shvatili važnost integriranja brojnih elemenata u jedan, kako bi bolje zadovoljili potrebe i želje svojih potrošača, to jest, građana i posjetitelja. Takvo integriranje pomaže im u jačanju gospodarstva, prepoznatljivosti, ali i u stvaranju pozitivnog imidža. Cilj ovog rada bio je prikazati pomoću sekundarnih izvora i vlastitog istraživanja na koji način se može u teoriji i praksi stvoriti marka grada i na koji način se upravlja njome. Za primjer uzet je grad Labin, mali gradić na istočnoj obali Istre. Provedeno je istraživanje na uzorku od 160 ispitanika. Istraživanje je provedeno anketnim upitnikom. Rezultati su pokazali kako stanovnici grada Labina cijene svoj grad, svoju kulturu, rudarsko naslijeđe te njegov prirodni položaj. Mjerni instrument kojim je provedeno primarno istraživanje sastavljen je na temelju prethodnih primarnih istraživanja drugih autora, ali i sekundarnog, koje je provedeno za stolom. Korišteni su znanstveni i stručni časopisi, brojne knjige te izvori s interneta. Najvažniji prijedlozi za poboljšanje marke grada Labina jesu veća usmjerenost na rudarsku baštinu, podzemni grad, njegovanje cakavice kao lokalnog govora, implementacija žičare Labin – Rabac, kreiranje slogana i logotipa grada, te sastavljanje tima koji će biti nadležan za uspješno upravljanje markom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija