Pregled bibliografske jedinice broj: 941176
Projekt GLAT - poticanje algoritamskog razmišljanja korištenjem didaktičkih igara
Projekt GLAT - poticanje algoritamskog razmišljanja korištenjem didaktičkih igara // 41st International Convention MIPRO 2018 / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 926-930 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 941176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt GLAT - poticanje algoritamskog razmišljanja korištenjem didaktičkih igara
(Project GLAT - Encouraging algorithmic thinking using didactic games)
Autori
Hoić-Božić, Nataša ; Holenko Dlab, Martina ; Načinović Prskalo, Lucia ; Rugelj, Jože ; Nančovska Šerbec, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
41st International Convention MIPRO 2018
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018, 926-930
ISBN
978-953-233-096-0
Skup
41st International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2018)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2018. - 25.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
projekt GLAT ; algoritamsko razmišljanje ; programiranje ; didaktičke igre ; scenarij poučavanja
(project GLAT ; algorithmic thinking ; programming ; didactic games ; teaching and learning scenario)
Sažetak
Projekt „Games for Learning Algorithmic Thinking“ (GLAT) sufinanciran je Erasmus+ programom Strateška partnerstva za područje općeg obrazovanja i traje do listopada 2019. godine. Koordinator projekta je Sveučilište u Rijeci – Odjel za informatiku, a projektni tim čine eksperti iz područja e-učenja i programiranja iz Hrvatske, Slovenije, Estonije, Makedonije i Bugarske. Glavni je cilj projekta poticanje uključivanja elemenata programiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način. Naglasak je na korištenju obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara koje će kod učenika potaknuti kreativnost, logičko razmišljanje i vještine rješavanja problema. U radu se opisuje kontekst i razlozi za pokretanje GLAT projekta, planirani intelektualni rezultati, aktivnosti projekta te njegov očekivani učinak. Najvažnije aktivnosti uključuju stručno usavršavanje učitelja razredne nastave koji će se na radionicama upoznati s inovativnim metodama izvođenja nastave pomoću IKT, a naglasak će biti na korištenju didaktičkih igara. Planirani intelektualni rezultati uključuju silabus radionica i materijale za učenje te scenarije poučavanja koje će učitelji provoditi u nastavi sa svojim učenicima. Silabus s materijalima za učenje i najboljim primjerima scenarija bit će objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku, pa će ga uz hrvatske nastavnike moći koristiti i nastavnici diljem Europe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija, Rijeka