Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 940940

Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije


Garašić, Diana; Radanović, Ines; Lukša, Žaklin
Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 179-194 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 940940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije
(A Critical Review on Current Biology Curricula)

Autori
Garašić, Diana ; Radanović, Ines ; Lukša, Žaklin

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 159 (2018), 1-2; 179-194

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nastavni programi Prirode i Biologije, sadržajna usmjerenos učenja, vanjsko vrednovanje, biološki koncepti, novi kurikulum
(nature and biology curriculum, content orientation of teaching, external evaluation, key concepts, recommendations for curricula)

Sažetak
Cilj je rada ukazati na konkretne probleme aktualnih nastavnih programa biologije u RH u nastavnim predmetima Priroda i Biologija. Prikazan je pregled najvažnijih istraživanja uspješnosti učenja i poučavanja Prirode i Biologije provedenih u Hrvatskoj u posljednjih dvadesetak godina. Uz kratki osvrt na rezultate provedenih vanjskih vrednovanja na relevantnom uzorku učenika RH, istaknuti su nedostatci nastavnih programa i nastave koja se prema njima izvodi. Najveći se problemi prepoznaju u didaktički neopravdanom vertikalnom rasporedu nastavnog gradiva te u izrazito sadržajnoj orijentaciji nastavnih programa. Na temelju uočenih problema iznesene su preporuke i smjernice za razvoj i implemetaciju kurikuluma predmeta Priroda i Biologija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Radanović (autor)

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Garašić, Diana; Radanović, Ines; Lukša, Žaklin
Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 179-194 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Garašić, D., Radanović, I. & Lukša, Ž. (2018) Osvrt na aktualne nastavne programe učenja biologije. Napredak (Zagreb), 159 (1-2), 179-194.
@article{article, author = {Gara\v{s}i\'{c}, Diana and Radanovi\'{c}, Ines and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2018}, pages = {179-194}, keywords = {nastavni programi Prirode i Biologije, sadr\v{z}ajna usmjerenos u\v{c}enja, vanjsko vrednovanje, biolo\v{s}ki koncepti, novi kurikulum}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {159}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Osvrt na aktualne nastavne programe u\v{c}enja biologije}, keyword = {nastavni programi Prirode i Biologije, sadr\v{z}ajna usmjerenos u\v{c}enja, vanjsko vrednovanje, biolo\v{s}ki koncepti, novi kurikulum} }
@article{article, author = {Gara\v{s}i\'{c}, Diana and Radanovi\'{c}, Ines and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2018}, pages = {179-194}, keywords = {nature and biology curriculum, content orientation of teaching, external evaluation, key concepts, recommendations for curricula}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {159}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {A Critical Review on Current Biology Curricula}, keyword = {nature and biology curriculum, content orientation of teaching, external evaluation, key concepts, recommendations for curricula} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Linguistics Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font