Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 940740

Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice


Zavišić, Željka; Briševac, Štefanija; Stipančević, Iva
Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice // „Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“ / Grmuša, Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven (ur.).
Zagreb, 2016. str. 78-93 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 940740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice
(The impact of globalization on the phenomenon of consumer fever)

Autori
Zavišić, Željka ; Briševac, Štefanija ; Stipančević, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
„Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“ / Grmuša, Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven - Zagreb, 2016, 78-93

ISBN
978-953-57657-8-3

Skup
2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco „Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
globalizacija, fenomen, potrošači, potrošačka groznica
(globalization, phenomenon, consumers, consumer fever)

Sažetak
Glavni cilj rada je dokazati postojanje fenomena potrošačke groznice u Hrvatskoj, te prikazati i analizirati rezultate istraživanja provedenog na studentima i zaposlenicima Visoke poslovne škole Zagreb, kao i metodom strukturiraninog intervjua prikazati mišljenje stručnjaka iz psiholgije po pitanju navedene teme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Zavišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zavišić, Željka; Briševac, Štefanija; Stipančević, Iva
Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice // „Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“ / Grmuša, Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven (ur.).
Zagreb, 2016. str. 78-93 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zavišić, Ž., Briševac, Š. & Stipančević, I. (2016) Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice. U: Grmuša, T., Rocco Sanja, Zavišić, Ž. & Šipić Neven (ur.)„Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“.
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, \v{Z}eljka and Bri\v{s}evac, \v{S}tefanija and Stipan\v{c}evi\'{c}, Iva}, year = {2016}, pages = {78-93}, keywords = {globalizacija, fenomen, potro\v{s}a\v{c}i, potro\v{s}a\v{c}ka groznica}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {Utjecaj globalizacije na fenomen potro\v{s}a\v{c}ke groznice}, keyword = {globalizacija, fenomen, potro\v{s}a\v{c}i, potro\v{s}a\v{c}ka groznica}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, \v{Z}eljka and Bri\v{s}evac, \v{S}tefanija and Stipan\v{c}evi\'{c}, Iva}, year = {2016}, pages = {78-93}, keywords = {globalization, phenomenon, consumers, consumer fever}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {The impact of globalization on the phenomenon of consumer fever}, keyword = {globalization, phenomenon, consumers, consumer fever}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font