Pregled bibliografske jedinice broj: 940740
Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice
Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice // „Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“ / Grmuša, Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven (ur.).
Zagreb, 2016. str. 78-93 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 940740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj globalizacije na fenomen potrošačke groznice
(The impact of globalization on the phenomenon of consumer fever)
Autori
Zavišić, Željka ; Briševac, Štefanija ; Stipančević, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
„Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“
/ Grmuša, Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven - Zagreb, 2016, 78-93
ISBN
978-953-57657-8-3
Skup
2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco „Život u digitalnm dobu-društveni aspekti“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
globalizacija, fenomen, potrošači, potrošačka groznica
(globalization, phenomenon, consumers, consumer fever)
Sažetak
Glavni cilj rada je dokazati postojanje fenomena potrošačke groznice u Hrvatskoj, te prikazati i analizirati rezultate istraživanja provedenog na studentima i zaposlenicima Visoke poslovne škole Zagreb, kao i metodom strukturiraninog intervjua prikazati mišljenje stručnjaka iz psiholgije po pitanju navedene teme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija