Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 940739

Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje


Zavišić, Željka; Lovreković Trpimir
Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje // „Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“ / Grmuša Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven (ur.).
Zagreb, 2016. str. 16-26 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 940739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje
(Trust as the most important factor in successful online sale)

Autori
Zavišić, Željka ; Lovreković Trpimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
„Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“ / Grmuša Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven - Zagreb, 2016, 16-26

ISBN
978-953-57657-8-3

Skup
2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco „Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
povjerenje, online prodaja, potrošači
(trust, online sale, consumers)

Sažetak
Svrha ovog rada je dokazati da je povjerenje najvažniji faktor za uspješnu online prodaju. Pomoću ovog rada će se detektirati čimbenici koji utječu na formiranje povjerenja on-line krajnjeg korisnika i stvaranje navika on-line kupovine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Zavišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zavišić, Željka; Lovreković Trpimir
Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje // „Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“ / Grmuša Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven (ur.).
Zagreb, 2016. str. 16-26 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Zavišić, Ž. & Lovreković Trpimir (2016) Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje. U: Grmuša Tanja, Rocco Sanja, Zavišić, Ž. & Šipić Neven (ur.)„Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“.
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2016}, pages = {16-26}, keywords = {povjerenje, online prodaja, potro\v{s}a\v{c}i}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {Povjerenje kao najva\v{z}niji \v{c}imbenik uspje\v{s}ne online prodaje}, keyword = {povjerenje, online prodaja, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zavi\v{s}i\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2016}, pages = {16-26}, keywords = {trust, online sale, consumers}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {Trust as the most important factor in successful online sale}, keyword = {trust, online sale, consumers}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font