Pregled bibliografske jedinice broj: 940739
Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje
Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje // „Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“ / Grmuša Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven (ur.).
Zagreb, 2016. str. 16-26 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 940739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povjerenje kao najvažniji čimbenik uspješne online prodaje
(Trust as the most important factor in successful online sale)
Autori
Zavišić, Željka ; Lovreković Trpimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
„Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“
/ Grmuša Tanja ; Rocco Sanja ; Zavišić, Željka ; Šipić Neven - Zagreb, 2016, 16-26
ISBN
978-953-57657-8-3
Skup
2. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco „Život u digitalnom dobu-društveni aspekti“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
povjerenje, online prodaja, potrošači
(trust, online sale, consumers)
Sažetak
Svrha ovog rada je dokazati da je povjerenje najvažniji faktor za uspješnu online prodaju. Pomoću ovog rada će se detektirati čimbenici koji utječu na formiranje povjerenja on-line krajnjeg korisnika i stvaranje navika on-line kupovine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija