Pregled bibliografske jedinice broj: 940732
Osnove marketinga
Osnove marketinga / Zavišić, Željka (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb, 2011
CROSBI ID: 940732 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinga
(Fundamentals of Marketing)
Autori
Zavišić Željka
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Visoka poslovna škola Zagreb
Grad
Zagreb
Godina
2011
Stranica
157
Ključne riječi
marketing, tržište, marka
(marketing, market, brand)
Sažetak
Knjiga je strukturirana u četiri tematske cjeline i deset poglavlja potkrijepljenih primjerima iz prakse koji oživljavaju tematiku marketinga. U prvom dijelu su pojašnjeni pojmovi marketinga i obrađen marketing plan. Drugi dio se odnosi na proizvod, planiranje, razvoj i lansiranje proizvoda, njegov tržišni aspekt, kao i metodu životnog ciklusa proizvoda. Treći dio obrađuje promociju, te aktivnosti i medije koje obuhvaća. U zadnjem (četvrtom) dijelu je prikazana kontrola marketinških aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija