Pregled bibliografske jedinice broj: 940614
Digitalna pismenost pripadnika romske etničke skupine
Digitalna pismenost pripadnika romske etničke skupine // Andragoški glasnik, 21 (2017), 1-2; 49-57 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 940614 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna pismenost pripadnika romske etničke
skupine
(Digital Literacy Members of the Roma Ethnic Group)
Autori
Lapat, Goran
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 21
(2017), 1-2;
49-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
odgoj i obrazovanje Roma ; digitalna pismenost Roma ; multimedij
(Education of Roma ; Roma digital literacy ; multimedia)
Sažetak
Prema statističkim podacima iz popisa stanovništva 2011. godine u Republici Hrvatskoj je 2% stanovnika starijih od 15 godina nije uopće polazilo dok njih 10% nema završenu osnovnu školu, a najveći broj njih 53% ima završenu tek srednju školu. Ti podaci o stanju obrazovanja stanovništva upućuju da je razina funkcionalne pismenosti vrlo niska. U 21. stoljeću koristimo sintagme „Pismenost je najbolji lijek“ i „Pismenost, ključ zdravlja i blagostanja“. Pojam pismenosti nije više vezan samo uz sposobnost čitanja i pisanja već je ušao u sva područja života. U takvom okruženju teško je zamisliti da postoje ljudi koji nisu savladali ni osnove čitanja i pisanja. Na pitanje kako se te iste osobe snalaze u svakodnevnom životu uz pomoć digitalne tehnologije, koliko im je dostupna, prihvatljiva i korisna opisano je u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija