Pregled bibliografske jedinice broj: 940288
Zastupljenost integrativne teološke bioetike u vjeronaučnim programima
Zastupljenost integrativne teološke bioetike u vjeronaučnim programima // 17. Lošinjski dani bioetike. Knjiga sažetaka / Jurić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Grafo-Mark, 2018. str. 123-124 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 940288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost integrativne teološke bioetike u vjeronaučnim programima
(The Representation of Integrative Theological Bioethics in the Programs of Religious Education)
Autori
Vuletić, Suzana ; Pažin, Ivica ; Vuković, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
17. Lošinjski dani bioetike. Knjiga sažetaka
/ Jurić, Hrvoje - Zagreb : Grafo-Mark, 2018, 123-124
Skup
17. Lošinjski dani bioetike: Integrativna bioetika i nova epoha / 17th Lošinj Days of Bioethics: Integrative Bioethics and New Epoch
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 20.05.2018. - 23.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
bioetika, teologija, antropologija, katolički vjeronauk, integrativnost, pluriperspektivnost, korelativnost
(bioethics, theology, anthropology, catholic religion education, integrativeness, multiperspectivity, correlation)
Sažetak
U genealogiji bioetike kao znanstvene discipline, značajni su povijesni utisci moralne teologije, koja procesom sekularizacije i pluralističkim paradigmama, ukazuje na rastuću potrebu za teološkim promišljanjem u kontekstu integrativne bioetike. Budući da bioetika kao interdisciplinarna znanost korelira s humanističkim i društvenim predmeta, integrativna teološka bioetika opsežno je zastupljena u katoličkom vjeronaučnom programu, kako bi se u komplementarnom suodnosu s drugim školskim predmetima promicao cjelovit i sustavan odgoj čovjeka na načelima korelacijsko-integrativnoga učenja u cilju promicanja općeljudskih te vjerničkih vrednota. Vjeronaučnim „metodičkim pluralizmom“ se nastoji zahvatiti kognitivnu, afektivnu, konativnu i operativnu razinu odgajanika u totalitetu njegove osobnosti, obuhvaćajući bitne odgojno-obrazovne ciljeve koji omogućuju stvaralačko učenje, kritičko promišljanje, izgrađivanje stavova te životno svjedočenje vjerskih nadahnuća u osobnom i društvenom životu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Katolički bogoslovni fakultet, Đakovo