Pregled bibliografske jedinice broj: 94021
Upravljanje kvalitetom-strategijsko opredjeljenje za tržište Europske unije
Upravljanje kvalitetom-strategijsko opredjeljenje za tržište Europske unije // Poduzetništvo, financije i računovodstvo-Hrvatska kandidatkinja za članstvo u Europskoj uniji / Habek, Mladen (ur.).
Zagreb: Hrvatski računovođa, neovisna udruga računovođa, poreznih savjet, 2002. str. 31-44 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 94021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom-strategijsko opredjeljenje za tržište Europske unije
(Quality management-The Strategic Orientation to the Market of European union)
Autori
Mencer, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poduzetništvo, financije i računovodstvo-Hrvatska kandidatkinja za članstvo u Europskoj uniji
/ Habek, Mladen - Zagreb : Hrvatski računovođa, neovisna udruga računovođa, poreznih savjet, 2002, 31-44
Skup
Poduzetništvo, financije i računovodstvo-Hrvatska kandidatkinja za članstvou Europskoj uniji
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 04.10.2002. - 07.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje; kvaliteta; strategijsko opredjeljenje; EU
(Managing; Quality; Strategic Orientation; EU)
Sažetak
Focusing of the quality management is the unique way of the accelerated adopting the most positive practices of management and the permanent orientation to rationalization of the operating procedures on the base of the long-term experiences on the enterprises of western economy. It creates the assumption that the enterprises, to have acquires their experiences outside of the market economy system, accept quickly the logic of competitive advantages as a strategic guideline. Quality management is not gratis, but in a long-term sense, it is the cheapest one. The quality management is, namely, a multidimensional process to emphasize the discipline of the operating procedures. It influences their transparency with regard to the continuous exposition to the evaluations of the other, for that purpose qualified, employees outside of the narrow circle of action within the same enterprise. The quality management, so, contributes to the harmonization of the relationships within an enterprise and to the unobtrusive creation of a personal authority of the employees. The role of management further remains the most important one, what is nothing new, but it is a necessary to be emphasized permanently.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(autor)