Pregled bibliografske jedinice broj: 940173
Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa
Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa // Proceedings of 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2017. str. 78-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 940173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa
(The influence of colour change on the perception of the existing logotype)
Autori
Novosel, Martina ; Mrvac, Nikola ; Pučić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2017, 78-84
Skup
International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 13.09.2017. - 16.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
boja, psihologija, logotip, društvene mreže
(colour, psychology, logo, social networks)
Sažetak
Logotip je grafički element namijenjen označavanju (brendiranju) proizvoda, poduzeća ili ideje. Glavni dijelovi logotipa su grafički elementi i njihova boja. Ova dva elementa su poveznice u komunikaciji sa ciljanom publikom. U radu su izmijenjene boje postojećih logotipa društvenih mreža sa namjerom istraživanja utjecaja boje na percepciju istih. Istraživanje je napravljeno pomoću upitnika. Pretpostavili smo da će značenje logotipa ostati jasno unatoč promijenjenoj boji. Boje su odabrane prema boljoj vidljivosti i njihovom utjecaju na ciljanu publiku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb