Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 940173

Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa


Novosel, Martina; Mrvac, Nikola; Pučić, Ivan
Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa // Proceedings of 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2017. str. 78-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 940173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa
(The influence of colour change on the perception of the existing logotype)

Autori
Novosel, Martina ; Mrvac, Nikola ; Pučić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2017, 78-84

Skup
International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 13.09.2017. - 16.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
boja, psihologija, logotip, društvene mreže
(colour, psychology, logo, social networks)

Sažetak
Logotip je grafički element namijenjen označavanju (brendiranju) proizvoda, poduzeća ili ideje. Glavni dijelovi logotipa su grafički elementi i njihova boja. Ova dva elementa su poveznice u komunikaciji sa ciljanom publikom. U radu su izmijenjene boje postojećih logotipa društvenih mreža sa namjerom istraživanja utjecaja boje na percepciju istih. Istraživanje je napravljeno pomoću upitnika. Pretpostavili smo da će značenje logotipa ostati jasno unatoč promijenjenoj boji. Boje su odabrane prema boljoj vidljivosti i njihovom utjecaju na ciljanu publiku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Pučić (autor)

Avatar Url Nikola Mrvac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novosel, Martina; Mrvac, Nikola; Pučić, Ivan
Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa // Proceedings of 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2017. str. 78-84 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Novosel, M., Mrvac, N. & Pučić, I. (2017) Utjecaj promjene boja na percepciju postojećih logotipa. U: Mikota, M. (ur.)Proceedings of 21st International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2017.
@article{article, author = {Novosel, Martina and Mrvac, Nikola and Pu\v{c}i\'{c}, Ivan}, editor = {Mikota, M.}, year = {2017}, pages = {78-84}, keywords = {boja, psihologija, logotip, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Utjecaj promjene boja na percepciju postoje\'{c}ih logotipa}, keyword = {boja, psihologija, logotip, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novosel, Martina and Mrvac, Nikola and Pu\v{c}i\'{c}, Ivan}, editor = {Mikota, M.}, year = {2017}, pages = {78-84}, keywords = {colour, psychology, logo, social networks}, title = {The influence of colour change on the perception of the existing logotype}, keyword = {colour, psychology, logo, social networks}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo grafi\v{c}ara}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font