Pregled bibliografske jedinice broj: 940145
Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora
Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora // XXI. Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 940145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora
(Students' attitudes on characteristics of creative and self-actualized university professors)
Autori
Dubovicki, Snježana ; Mlinarević, Vesnica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Izvornik
XXI. Dani psihologije u Zadru
/ Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina - , 2018
ISBN
978-953-331-196-8
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 24.05.2018. - 26.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kreativnost, samoaktualizacija, humanistički pristup, sveučilišna nastava, sveučilišni profesori
(creativity, self-actualization, humanistic approach, university teaching, university professors)
Sažetak
Vodeći se humanističkim pristupom u nastavi u radu se naglašava važnost poticanja samoaktualizacije i kreativnosti u sveučilišnome kontekstu. Pored ugodne klime i demokratskoga stila vođenja, neizostavno je bilo istražiti stavove studenata o osobinama kreativnih, a potom i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. U radu je korišteno longitudinalno istraživanje u kojemu se ista skupina ispitanika (N=57) pratila kroz vremensko razdoblje od 2012. do 2017. godine (studenti na prvoj i na petoj godini studija). Istraživanje je provedeno sa studentima, budućim učiteljima razredne nastave na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. U radu je korištena kombinacija kvalitativne i kvantitativne metodologije uz pomoć koje su dobiveni podatci o najznačajnijim osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Sudionici istraživanja su navodili osobine sveučilišnih profesora koje oni smatraju kreativnima i samoaktualiziranima. Analizirajući studentske stavove, uočena su velika preklapanja kod osobina kreativnih i osobina samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Iz navedenoga možemo zaključiti da su najčešće kreativni sveučilišni profesori ujedno i samoaktualizirani.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek