Pregled bibliografske jedinice broj: 939731
Strateško upravljanje krizom: komunikacija tijekom kriznih sutuacija u poduzećima u Hrvatskoj
Strateško upravljanje krizom: komunikacija tijekom kriznih sutuacija u poduzećima u Hrvatskoj // 11.međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Dani kriznog upravljanja 2018" Zbornik radova / Nađ, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2018. str. 299-306 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 939731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateško upravljanje krizom: komunikacija tijekom
kriznih sutuacija u poduzećima u Hrvatskoj
(Strategic crisis management: comunication during
crisis situations in companies in Croatia)
Autori
Markotić, Ivan ; Mihaljević, Branko ; Rendulić, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
11.međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Dani kriznog upravljanja 2018" Zbornik radova
/ Nađ, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2018, 299-306
ISBN
978-953-7716-84-4
Skup
11. međunarodna znanstveno - stručna konferencija: Dani kriznog upravljanja 2018
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 23.05.2018. - 24.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kriza ; krizno upravljanje ; krizno komuniciranje ; strategija
(crisis ; crisis management ; crisis communication ; strategy)
Sažetak
Svako poduzeće, neovisno o tržištu na kojem djeluje i vlastitim poslovnim uspjesima izloženo je brojnim i različitim kriznim situacijama. U poslovanju poduzeća kriza je sve ono što može prouzročiti iznenadnu i ozbiljnu štetu zaposlenicima, ugledu poduzeća ili financijskim rezultatima. Stoga pojedinci koji upravljaju poduzećima moraju znatno prije promišljati o mogućim krizama jer štete koje nastanu mogu ugroziti poslovne rezultate i utjecati na cjelokupno poslovanje. Između kriznog upravljanja i kriznog komuniciranja u bilo kojem poduzeću prevladava međuodnos. Strateški pristup ne samo kriznoj već i bilo kojoj komunikacijskoj aktivnosti poduzeća može osjetno unaprijediti poslovanje, a isti pristup tijekom krizne situacije može umanjiti negativne posljedice na ugled i imidž poduzeća. Istraživanje će biti provedeno metodom studije slučaja te metodom analize sadržaja komunikacije vodećih poduzeća u Hrvatskoj koja su bila zahvaćena nekom kriznom situacijom. Cilj ovoga rada je utvrditi da li velika poduzeća u Hrvatskoj u kriznim situacijama komuniciraju u skladu s postavljenim teorijskim pravilima kriznog komuniciranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb