Pregled bibliografske jedinice broj: 939373
Utjecaj programa poticanja razvoja psihomotorike na vizualno-motoričku integraciju i koordinaciju gornjih ekstremiteta djece predškolske dobi
Utjecaj programa poticanja razvoja psihomotorike na vizualno-motoričku integraciju i koordinaciju gornjih ekstremiteta djece predškolske dobi // Knjiga sažetaka 12. međunarodnog kongresa "Suvremeno poimanje identiteta edukacije i rehabilitacije"
Primošten, Hrvatska, 2018. str. 15-15 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 939373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj programa poticanja razvoja psihomotorike na vizualno-motoričku integraciju i koordinaciju gornjih ekstremiteta djece predškolske dobi
(Influence of a Psychomotor program for stimulating visual-motor integration and upper-limb coordination in preschool children)
Autori
Grubišić, Ivana ; Pinjatela, Renata ; Puljić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka 12. međunarodnog kongresa "Suvremeno poimanje identiteta edukacije i rehabilitacije"
/ - , 2018, 15-15
Skup
12. međunarodni kongres „Suvremeno poimanje i identitet edukacije i rehabilitacije“
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 05.04.2018. - 07.04.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vizualno-motorička integracija ; koordinacija gornjih ekstremiteta ; predškolska dob
(visual-motor integration ; coordination of upper extremities ; pre-school age)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je evaluacija primjene programa poticanja razvoja psihomotorike na vizualno-motoričku integraciju, koordinaciju gornjih ekstremiteta i bilateralnu koordinaciju kod djece predškolske dobi. Istraživanje je provedeno na uzorku 28 djece (šestogodišnjaka i petogodišnjaka, M= 72, 71 mjeseci) u jednoj vrtićkoj skupini, od čega 14 dječaka. U svrhu procjene korišteni su Beery-Buktenica test vizualno-motoričke integracije (VMI) - kratka forma i Bruininks-Oseretsky test motoričkih sposobnosti (BOT) - subtestovi: Koordinacija gornjih ekstremiteta i Bilateralna koordinacija. Rezultati istraživanja pokazuju statistički značajno bolje rezultate eksperimentalne skupine po završetku provedbe programa poticanja psihomotoričkog razvoja u području vizualno motoričke integracije, koordinacije gornjih ekstremiteta i bilateralne koordinacije. Rezultati ovog istraživanja govore u prilog važnosti uvođenja programa psihomotoričke stimulacije u dječje vrtiće, osobito u programe predškole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(autor)