Pregled bibliografske jedinice broj: 939166
Pregled zastupljenosti nastavnih tema u tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području osnovnih i srednjih škola
Pregled zastupljenosti nastavnih tema u tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području osnovnih i srednjih škola // Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002. str. 158-161 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 939166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pregled zastupljenosti nastavnih tema u tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području osnovnih i srednjih škola
(Overview of teaching subjects in the physical education area of primary and secondary schools)
Autori
Neljak, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Programiranje rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova
/ Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2002, 158-161
Skup
11. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 22.06.2002. - 26.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura ; nastavne teme
(physical education ; teaching subjects)
Sažetak
U ovom radu dan je prikaz zastupljenosti broja nastavnih tema po nastavnim cjelinama u planovima i programima tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja kod učenica i učenika osnovnih i srednjih škola. Prikaz je opisan stručnom inspekcijom tijekom koje su istaknuti neki tipični primjeri o kojima bi valjalo promisliti prigodom jedne dublje analize. Sigurno da bi se takvim analizama (uz nove znanstvene spoznaje) moglo pridonijeti povećanju broja onih informacija koje su odgovorne za čistoću i svrsishodnost nastavnog procesa. Na ovakav način provedene potvrde stanja, moguće nadopune i izmjena, temelji su argumentirane promjene planova i programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture u 21. stoljeću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija