Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 93912

Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja


Halonja, Antun; Kovačević, Barbara
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik / Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 285-292 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 93912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja
(The Comparison of the modern method of advertising on Internet with the classical methods of advertising)

Autori
Halonja, Antun ; Kovačević, Barbara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik / Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999, 285-292

Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.1999. - 08.05.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
reklama; internet; pragmalingvistika
(advertising; Internet; pragmalinguistics)

Sažetak
Autori donose tumačenje reklame u okviru novih medijskih kretanja. Stoga povlače paralele između oblika i sadržaja u klasičnim medijima reklamiranja (radio, televizija, novine, plakati) i suvremenih (internet, teletext, jumbo-plakati). Posebno se osvrću na reklame s Interneta, definiraju njihovu poruku i svrhu, određuju ograničenu populaciju korisnika koja takvu reklamu prihvaća. Auditivno i vizualno jedinstvo reklame promatra se u okviru lingvističkih disciplina semiologije i pragmalingvistike

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0212001

Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Barbara Kovačević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Halonja, Antun; Kovačević, Barbara
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik / Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 285-292 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Halonja, A. & Kovačević, B. (1999) Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja. U: Badurina, L., Ivanetić, N., Prichard, B. & Stolac, D. (ur.)Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik.
@article{article, author = {Halonja, Antun and Kova\v{c}evi\'{c}, Barbara}, year = {1999}, pages = {285-292}, keywords = {reklama, internet, pragmalingvistika}, title = {Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasi\v{c}nim metodama reklamiranja}, keyword = {reklama, internet, pragmalingvistika}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Halonja, Antun and Kova\v{c}evi\'{c}, Barbara}, year = {1999}, pages = {285-292}, keywords = {advertising, Internet, pragmalinguistics}, title = {The Comparison of the modern method of advertising on Internet with the classical methods of advertising}, keyword = {advertising, Internet, pragmalinguistics}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font