Pregled bibliografske jedinice broj: 93912
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik / Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 285-292 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 93912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba suvremene metode reklamiranja putem interneta s klasičnim metodama reklamiranja
(The Comparison of the modern method of advertising on Internet with the classical methods of advertising)
Autori
Halonja, Antun ; Kovačević, Barbara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike: zbornik
/ Badurina, Lada ; Ivanetić, Nada ; Prichard, Boris ; Stolac, Diana - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999, 285-292
Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.1999. - 08.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
reklama; internet; pragmalingvistika
(advertising; Internet; pragmalinguistics)
Sažetak
Autori donose tumačenje reklame u okviru novih medijskih kretanja. Stoga povlače paralele između oblika i sadržaja u klasičnim medijima reklamiranja (radio, televizija, novine, plakati) i suvremenih (internet, teletext, jumbo-plakati). Posebno se osvrću na reklame s Interneta, definiraju njihovu poruku i svrhu, određuju ograničenu populaciju korisnika koja takvu reklamu prihvaća. Auditivno i vizualno jedinstvo reklame promatra se u okviru lingvističkih disciplina semiologije i pragmalingvistike
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0212001
Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb
Profili:
Barbara Kovačević
(autor)