Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 939076

Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice


Bajto; Mario; Kondić, Živko
Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice // Zbornik radova CD, Opatija 2005.
Opatija, 2005. str. 34-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 939076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice

Autori
Bajto ; Mario ; Kondić, Živko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova CD, Opatija 2005. / - Opatija, 2005, 34-48

Skup
6. Hrvatska konferencija o kvaliteti

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika usluga, kvaliteta, Servqual model

Sažetak
Članak obrađuje praktičan primjer mjerenja zadovoljstva korisnika usluga u jednoj općoj bolnici. Primijenjen je Servqual model obzirom na njegovu sve veću praktičnu primjenu u ovakvim i sličnim slučajevima. Model se uspješno može koristiti i kod drugih organizacija koje žele mjeriti zadovoljstvo korisnika njihovih usluga ili kupaca. Metoda je vrlo jednostavna za praktičnu primjenu. Od korisnika zahtjeva skromno znanje iz statistike te primjene i provedbe ankete. Uz dobro definirane ciljeve, za uspjeh metode je bitna kvaliteta upitnika. Za ovu aktivnost svakako se preporuča timski rad. Uz navedenu i opisanu metodu moguće je koristiti i druge metode u kombinaciji. U svakom slučaju naglasak je na tome da se dođe do objektivnih pokazatelja zadovoljstva korisnika usluga na osnovu kojih se mogu poduzeti konkretne aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Živko Kondić (autor)

Avatar Url Mario Bajto (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bajto; Mario; Kondić, Živko
Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice // Zbornik radova CD, Opatija 2005.
Opatija, 2005. str. 34-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bajto, Mario & Kondić, Ž. (2005) Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice. U: Zbornik radova CD, Opatija 2005..
@article{article, author = {Kondi\'{c}, \v{Z}ivko}, year = {2005}, pages = {34-48}, keywords = {zadovoljstvo korisnika usluga, kvaliteta, Servqual model}, title = {Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru op\'{c}e bolnice}, keyword = {zadovoljstvo korisnika usluga, kvaliteta, Servqual model}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kondi\'{c}, \v{Z}ivko}, year = {2005}, pages = {34-48}, keywords = {zadovoljstvo korisnika usluga, kvaliteta, Servqual model}, title = {Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru op\'{c}e bolnice}, keyword = {zadovoljstvo korisnika usluga, kvaliteta, Servqual model}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font