Pregled bibliografske jedinice broj: 939076
Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice
Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice // Zbornik radova CD, Opatija 2005.
Opatija, 2005. str. 34-48 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 939076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje zadovoljstva korisnika usluge servqual modelom na primjeru opće bolnice
Autori
Bajto ; Mario ; Kondić, Živko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova CD, Opatija 2005.
/ - Opatija, 2005, 34-48
Skup
6. Hrvatska konferencija o kvaliteti
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo korisnika usluga, kvaliteta, Servqual model
Sažetak
Članak obrađuje praktičan primjer mjerenja zadovoljstva korisnika usluga u jednoj općoj bolnici. Primijenjen je Servqual model obzirom na njegovu sve veću praktičnu primjenu u ovakvim i sličnim slučajevima. Model se uspješno može koristiti i kod drugih organizacija koje žele mjeriti zadovoljstvo korisnika njihovih usluga ili kupaca. Metoda je vrlo jednostavna za praktičnu primjenu. Od korisnika zahtjeva skromno znanje iz statistike te primjene i provedbe ankete. Uz dobro definirane ciljeve, za uspjeh metode je bitna kvaliteta upitnika. Za ovu aktivnost svakako se preporuča timski rad. Uz navedenu i opisanu metodu moguće je koristiti i druge metode u kombinaciji. U svakom slučaju naglasak je na tome da se dođe do objektivnih pokazatelja zadovoljstva korisnika usluga na osnovu kojih se mogu poduzeti konkretne aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski