Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 938782

Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika


Debeljak De Martini, Ana; Ristić, Renato; Potočnjak, Jasminka
Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika // OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE ZA KVALITETNU ZDRAVSTVENU PRAKSU / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna ; Feher Turković, Lana ; Racz, Aleksandar ; Rađenović, Ozren ; Roić, Goran ; Schuster, Snježana ; Sedić, Biserka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2018. str. 54-54 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 938782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika
(Teaching methods in education of health professionals)

Autori
Debeljak De Martini, Ana ; Ristić, Renato ; Potočnjak, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE ZA KVALITETNU ZDRAVSTVENU PRAKSU / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna ; Feher Turković, Lana ; Racz, Aleksandar ; Rađenović, Ozren ; Roić, Goran ; Schuster, Snježana ; Sedić, Biserka - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2018, 54-54

ISBN
978-953-6239-64-1

Skup
17. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 3. konferencija zdravstvenih profesija u medijima

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.03.2018. - 23.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
obrazovanje, predavačke metode, motivacija
(education, lecture methods, motivation)

Sažetak
Edukacija zdravstvenih djelatnika kroz formalnu nastavu često se odvija ex cathedra, gdje predavač prenosi znanje, a učenici/studenti su slušači. Tijekom studija studenti zdravstva moraju ovladati digitalnim vještinama kako bi povećali svoju učinkovitost. Stoga je potrebno da nastavni proces bude moderan i kvalitetan. Cilj istraživanja: Kroz anketiranje ispitati zadovoljstvo metodama poučavanja, poznavanje suvremenih alata u nastavi te stupanj motivacije kod studenata/učenika te zdravstvenih djelatnika sa završenim formalnim školovanjem. Metode: Provedena je anonimna anketa na uzorku od 531 ispitanika. Za potrebe istraživanja konstruiran je strukturirani upitnik koji je izrađen na principu petostupanjske Likertove ljestvice. Anketa se sastoji od sociodemografskih podataka (spol, dob, mjesto školovanja i razina obrazovanja), tvrdnji za procjenu motivacije te tvrdnji za procjenu nastavnih metoda. Kod 23 ispitanika u tijeku je srednjoškolsko obrazovanje (4, 33 %), 179 su završili srednju zdravstvenu školu (33, 71%), 106 su studenti zdravstva (19, 96 %), 170 prvostupnici (32, 02 %), 18 ih je diplomiralo (3, 39 %), a 35 magistriralo (6, 59 %). Rezultati: Istraživanje je pokazalo da su tvrdnje o motivaciji za prisustvovanje predavanju ocjenjene prosječnom ocjenom od 3, 39 (zanimljiva i poticajna predavanja, odlazim jer moram i sl.). Tvrdnje koje se odnose na poznavanje suvremenih nastavnih metoda i njihovu primjenu u nastavi ocjenjene su prosjekom od 1, 49 (Schoology, Kahoot i dr.). Zaključak: Iz provedene ankete može se zaključiti da postoji potreba za modernizacijom i prilagođavanjem predavačkih metoda novim generacijama studenata. Uvođenje suvremenih digitalnih alata u nastavu učinit će je modernijom i kreativnijom, a time povećati i motivaciju za učenje i sudjelovanje u nastavnom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasminka Potočnjak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

konferencija2018.zvu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Debeljak De Martini, Ana; Ristić, Renato; Potočnjak, Jasminka
Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika // OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE ZA KVALITETNU ZDRAVSTVENU PRAKSU / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka ; Bošnir, Jasna ; Feher Turković, Lana ; Racz, Aleksandar ; Rađenović, Ozren ; Roić, Goran ; Schuster, Snježana ; Sedić, Biserka (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2018. str. 54-54 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Debeljak De Martini, A., Ristić, R. & Potočnjak, J. (2018) Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika. U: Lučanin, D., Pavić, J., Bošnir, J., Feher Turković, L., Racz, A., Rađenović, O., Roić, G., Schuster, S. & Sedić, B. (ur.)OBRAZOVANJE I ISTRAŽIVANJE ZA KVALITETNU ZDRAVSTVENU PRAKSU.
@article{article, author = {Debeljak De Martini, Ana and Risti\'{c}, Renato and Poto\v{c}njak, Jasminka}, year = {2018}, pages = {54-54}, keywords = {obrazovanje, predava\v{c}ke metode, motivacija}, isbn = {978-953-6239-64-1}, title = {Nastavne metode u edukaciji zdravstvenih djelatnika}, keyword = {obrazovanje, predava\v{c}ke metode, motivacija}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Debeljak De Martini, Ana and Risti\'{c}, Renato and Poto\v{c}njak, Jasminka}, year = {2018}, pages = {54-54}, keywords = {education, lecture methods, motivation}, isbn = {978-953-6239-64-1}, title = {Teaching methods in education of health professionals}, keyword = {education, lecture methods, motivation}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font