Pregled bibliografske jedinice broj: 938570
Sustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika
Sustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 367-379 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 938570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika
(Using the Moodle System in Teaching the Croatian Language)
Autori
Kokan, Nataša ; Tomić, Jelena ; Grubišić, Ani
Izvornik
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63
(2014), 3;
367-379
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
e-učenje, sustav za upravljanje učenjem, vrednovanje
(e-learning ; learning management system ; evaluation)
Sažetak
U radu su prikazani rezultaƟ istraživanja o učinku učenja i poučavanja učenika sedmih razreda osnovne škole pomoću sustava „Moodle“ za područno znanje nastavnog predmeta hrvatski jezik. Istraživanje su provele učiteljice hrvatskoga jezika i studentice druge godine diplomskog studija informatike Prirodoslovno- matemaƟčkog fakulteta Sveučilišta u Splitu iz kolegija „Vrednovanje sustava e-učenja“ u zimskom semestru akademske godine 2011./2012. Obuhvaćen je uzorak od dvaju razrednih odjela (43-oje učenika) sedmih razreda OŠ Lučac u Splitu. Istraživanje je pokazalo da postoji mala veličina učinka, tj. da primjena ovakvog oblika nastave ne pridonosi statistički značajno povećanju učinkovitosti u procesu učenja i poučavanja. Uporaba suvremenih tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika u kombinaciji s tradicionalnom nastavom bio bi najbolji izbor jer pomaže učiteljima da lakše organiziraju kvalitetnu nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo