Pregled bibliografske jedinice broj: 938544
Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije
Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2018. str. 483-502 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 938544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stjecanje metodičke kompetencije studenata
Glazbene pedagogije
(Acquiring methodological competencies of students
of Music pedagogy)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2018, 483-502
ISBN
978-953-8181-02-0
Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
metodika, metodička kompetencija, teorijski glazbeni predmeti, studenti Glazbene pedagogije
(methodology, methodical competence, theoretical musical subjects, students of Music Pedagogy)
Sažetak
Metodika kao grana pedagogije, odnosno disciplina srodna didaktici, fakultetski je nastavni predmet na kojem se budući nastavnici obučavaju kako izvoditi nastavu za svaki školski predmet. Metodike pojedinih predmeta imaju svoje specifičnosti, pa tako i Metodika nastave teorijskih glazbenih predmeta, na kojoj studenti Glazbene pedagogije stječu metodičku kompetenciju za uspješno izvođenje nastave sljedećih teorijskih glazbenih predmeta: Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, Solfeggio i Teorija glazbe. Navedeni studenti metodičku kompetenciju stječu i na kolegiju Pedagoška praksa, tj. na tom se kolegiju izravno uključuju u nastavu, samostalno je osmišljavaju, organiziraju i izvode. U okviru ovoga rada analizirani su programi studija Glazbene pedagogije u Republici Hrvatskoj kako bi se uvidjela zastupljenost kolegija na kojima studenti stječu metodičku kompetenciju. Pri analizi dobivenih podataka služili smo se kvalitativnom i kvantitativnom analizom. Na osnovu dobivenih rezultata smatramo da je metodičkom obrazovanju i praktičnom osposobljavanju studenata Glazbene pedagogije posvećeno nedovoljno pažnje. Stoga je potrebno povećanje satnice kolegija na kojima studenti usvajaju i primjenjuju stečena metodička znanja i vještine kako bi bili uspješni nastavnici Glazbene kulture, Glazbene umjetnosti, Solfeggia i Teorije glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Znanstveni rad objavljen u zborniku radova sa skupova prve skupine (a1) razvrstan u četvrti kvartil kojem je organizator ili suorganizator Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku