Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 938495

Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji


Plazibat, Ivana; Šušak, Toni; Šarić, Tadija
Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 2016 (2016), 1; 303-317 (recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 938495 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji
(Functionality of customer loyalty programmes in retail)

Autori
Plazibat, Ivana ; Šušak, Toni ; Šarić, Tadija

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 2016 (2016), 1; 303-317

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
programi lojalnosti ; lojalnost kupaca ; učinak programa lojalnosti

Sažetak
Lojalnost kupaca je koncept koji privlači sve više pažnje u današnjem poslovnom svijetu. Odani kupci kupuju češće, troše više i najčešće postaju glasnogovornicima tvrtke marketingom „od usta do usta“. Stoga maloprodajai danas teži pronalaženju što učinkovitijeg načina poboljšanja lojalnosti kupaca. Osnovno pitanje postaje „što možemo učiniti da pridobijemo nove i zadržimo stare kupce?“. Odnos maloprodavač- kupac je ključ uspjeha, a jedan od načina da se on razvije su programi lojalnosti kupaca. Ovaj rad analizira uspijevaju li programi lojalnosti stvoriti i izgraditi odanost kupaca te jesu li odani kupci dovoljno vrijedni za ulaganje resursa u programe lojalnosti. Također će se obratiti pozornost na to kako ti programi utječu na druge aspekte poslovanja poduzeća kroz prikupljanje važnih informacija o željama i navikama kupaca. Pokušat će se odgovoriti na pitanje mogu li programi lojalnosti pomoći maloprodavačima pri stvaranju novih kupaca, novih prodajnih koncepata ili novog pristupa odnosu s kupcima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Toni Šušak (autor)

Avatar Url Ivana Plazibat (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Plazibat, Ivana; Šušak, Toni; Šarić, Tadija
Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 2016 (2016), 1; 303-317 (recenziran, članak, stručni)
Plazibat, I., Šušak, T. & Šarić, T. (2016) Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 2016 (1), 303-317.
@article{article, author = {Plazibat, Ivana and \v{S}u\v{s}ak, Toni and \v{S}ari\'{c}, Tadija}, year = {2016}, pages = {303-317}, keywords = {programi lojalnosti, lojalnost kupaca, u\v{c}inak programa lojalnosti}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {2016}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Funkcionalnost programa lojalnosti kupaca u maloprodaji}, keyword = {programi lojalnosti, lojalnost kupaca, u\v{c}inak programa lojalnosti} }
@article{article, author = {Plazibat, Ivana and \v{S}u\v{s}ak, Toni and \v{S}ari\'{c}, Tadija}, year = {2016}, pages = {303-317}, keywords = {programi lojalnosti, lojalnost kupaca, u\v{c}inak programa lojalnosti}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {2016}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Functionality of customer loyalty programmes in retail}, keyword = {programi lojalnosti, lojalnost kupaca, u\v{c}inak programa lojalnosti} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font