Pregled bibliografske jedinice broj: 938288
Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu
Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu // Petnaesti Pedagoški forum scenskih umetnosti / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2012. str. 12-13 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 938288 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu
(Education of future teachers in primary education for teaching singing in classroom)
Autori
Nikolić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Petnaesti Pedagoški forum scenskih umetnosti
/ Petrović, Milena - Beograd : Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2012, 12-13
ISBN
978-86-88619-24-0
Skup
Petnaesti Pedagoški forum scenskih umetnosti - Igraj, igraj, igraj
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 14.12.2012. - 16.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
muzičko obrazovanje učitelja, muzička nastava na studijama, pevanje, vokalna edukacija
(music education of teachers, music courses during studies, singing, vocal education)
Sažetak
U radu se prikazuje problem obrazovanja učitelja razredne nastave za vođenje pevanja sa decom ranog školskog uzrasta u okviru nastave muzike. Učitelj razredne nastave je prvi učitelj pevanja svoj deci i zbog toga su njegove muzičke kompetencije i muzičko obrazovanje na učiteljskom fakultetu vrlo značajni. Dat je pregled muzičkih kompetencija učitelja za pevanje zasnovane na predmetnom kurikulumu u osnovnoj školi i na razvojnim mogućnostima učenika, uključujući vokalnu edukaciju i poznavanje vokalne higijene. Ukazuje se na probleme koji nastaju u toku obrazovanja budućih učitelja za sticanje kompetencija pevanja na studijama i prikazuju se rešenja koja su zasnovana na naučnim istraživanjima kako bi postignuća studenata bila optimalna. Razmatraju se moguća didaktičko-metodička rešenja u nastavi muzike na studijama i u tom kontekstu uloga nastavnika pevanja. Izneseno razmatranje otvara pitanje koje je u vezi sa nivoom muzičkih znanja i veština, kao i sa supkompetencijama koje su potrebne učitelju osnovnog obrazovanja za kvalitetno vođenje pevanja u razredu, a ono podrazumeva i učiteljevo samopouzdanje u sopstvene muzičke kompetencije. Takvo samopouzdanje omogućiće učitelju da pevanju pristupi sa radošću i da pevanje oblikuje u igru.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Lidija Nikolić
(autor)