Pregled bibliografske jedinice broj: 938266
Disleksija i disgrafija: određenja, pristupi i smjernice
Disleksija i disgrafija: određenja, pristupi i smjernice. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 938266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Disleksija i disgrafija: određenja, pristupi i
smjernice
(Dyslexia and Dysgraphia: Definitions, Approaches
and Guidelines)
Autori
Berbić Kolar, Emina ; Gligorić, Igor Marko ; Zečević, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2018
Stranica
121
ISBN
978-953-6965-63-2
Ključne riječi
Disleksija, disgrafija, mlađa školska dob
(Dyslexia, dysgraphia, younger school age)
Sažetak
U knjizi se polazi od teorijskih određenja disleksije i disgrafije te se raščlanjuju njihova obilježja i oblici. Nastoji se dvije tradicionalno mišljene jezične teškoće (dva jezična poremećaja) promatrati, naglašavajući potencijalnu darovitost osoba s disleksijom i disgrafijom, samo kao drukčiji način funkcioniranja mozga. Osim toga, u knjizi se analiziraju obrazovni dokumenti koji pozicioniraju osobe s disleksijom i disgrafijom u obrazovnome sustavu. Usto se donose rezultati istraživanja o educiranosti učitelja i nastavnika za susret s disleksijom i disgrafijom u razredu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek