Pregled bibliografske jedinice broj: 938176
Metodsko organizacijski prijedlog nastavne primjene ekipne športske igre graničari u razredu s velikim brojem učenika
Metodsko organizacijski prijedlog nastavne primjene ekipne športske igre graničari u razredu s velikim brojem učenika // Civilizacijski trendovi i biotički opstanak čovjeka : zbornik radova / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Zavod za školstvo Republike Hrvatske, 1994. str. 142-143 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 938176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodsko organizacijski prijedlog nastavne primjene ekipne športske igre graničari u razredu s velikim brojem učenika
(Methodical and organizational proposal for the teaching of a team's athletic game dodgeball in a class with a large number of students)
Autori
Neljak, Boris ; Prot, Franjo ; Šafarić, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Civilizacijski trendovi i biotički opstanak čovjeka : zbornik radova
/ Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir - Zagreb : Zavod za školstvo Republike Hrvatske, 1994, 142-143
Skup
3. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 03.07.1994. - 07.07.1994
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
graničar ; metodika ; nastava ; učenici
(dodgeball ; methods ; teaching ; students)
Sažetak
Prema zahtjevu pravičnih sportskih pravila za hrvatsku tradicionalnu igru loptom-graničari-predložena je metodičko organizacijska forma koja u standardnom školskom dvoranskom prostoru, ili na prikladnooj vanjskoj površini, omogućuje istodobnu igru šest ekipa u tri istodobna susreta. Istodobnom zauzetošću 36 učenika, koji igru igraju sukladno pravilima, dosegnut je ideal koji je gotovo nemoguće dostići u tradicionalno poznatim i u nas utemeljenim športskim igrama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb