Pregled bibliografske jedinice broj: 937965
Strategije popučavanja vokabulara za razumijevanje teksta
Strategije popučavanja vokabulara za razumijevanje teksta, 2018. (ostalo).
CROSBI ID: 937965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije popučavanja vokabulara za razumijevanje
teksta
(Strategies of teaching vocabulary for reading
comprehension)
Autori
Peti-Stantić, Anita
Izvornik
Http://megahr.ffzg.unizg.hr/?page_id=173
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2018
Ključne riječi
strategije poučavanja, vokabular, razumijevanje teksta
(teaching strategies, vocabulary, reading comprehension)
Sažetak
U izlaganju je savjetnicima za hrvatski jezik, matematiku, prirodu/biologiju, povijest i geografiju u Agenciji za odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske izložen plan suradnje, istraživanja i pilot-intervencije s učiteljima u osnovnim školama, a u okviru projekata HRZZ Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture i COST Action IS1401 European Literacy Network.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Filologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
IP-2016-06-1210 - Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture (MEGAHR/MEGACRO) (Peti-Stantić, Anita, HRZZ - 2016-06) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Anita Peti-Stantić
(autor)