Pregled bibliografske jedinice broj: 937540
Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta
Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 1-23
CROSBI ID: 937540 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta
(Trends and Dynamics in Retail Management)
Autori
Dunković, Dario ; Baković, Tomislav ; Kovač Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Poslovni aspekti trgovine
Urednik/ci
Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
1-23
ISBN
978-953-346-055-0
Ključne riječi
marketinške strategije ; maloprodaja ; profitabilnost ; prodavaonica
(marketing strategy ; retailing ; profitability ; store)
Sažetak
Sklonosti kupaca u maloprodaji se mijenjaju tako da je nužno razvijati nove koncepte i strategije kako bi se utjecalo na njihovo zadovoljstvo na različitim kontaktnim točkama kao što su aplikacije, web-stranica, prodavaonica, oglašavanje i sl. Koncepti pomažu u izučavanju maloprodajnog menadžmenta i marketinga jer otvaraju vidike. Razvoj novih strategija pojednostavljuje rješenja praktičnih problema i olakšava postizanje ciljeva. Ponudit ćemo neke prijedloge marketinških strategija koje bi trebale osigurati bolju profitabilnost maloprodavača u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Uredničko poglavlje
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb