Pregled bibliografske jedinice broj: 937418
E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014 (monografija) doi:10.13140/2.1.5105.6965
CROSBI ID: 937418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
(E-marketing)
Autori
Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2014
Stranica
588
ISBN
978-953-253-131-2
Ključne riječi
e-marketing, digitalni marketing, intermet, e-poslovanje, e-trgovina
(e-marketing, digital marketing, internet, e-business, e-commerce)
Sažetak
Sadržajno gledano, u odnosu na prethodna izdanja u ovoj knjizi riječ je samo manjim dijelom o inoviranju i proširenju dijelova teksta, a većim dijelom radi se o potpuno novom rukopisu. Ova je knjiga, kao i prethodne, nastala iz potrebe za pokrivanjem novog područja primjene marketinga. Naime dinamika razvoja interneta i marketinških mogućnosti koje suvremena digitalna tehnologija i internet pružaju rezultirali su značajnim promjenama u tradicionalnim marketinškim aktivnostima, ali su također otvorili prostor za razvoj posebne vrste marketinga koja se, po temeljnoj tehnologiji na kojoj se razvija, može nazvati digitalni marketing.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek