Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 937418

E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje


Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin
E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014 (monografija) doi:10.13140/2.1.5105.6965


CROSBI ID: 937418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje
(E-marketing)

Autori
Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2014

Stranica
588

ISBN
978-953-253-131-2

Ključne riječi
e-marketing, digitalni marketing, intermet, e-poslovanje, e-trgovina
(e-marketing, digital marketing, internet, e-business, e-commerce)

Sažetak
Sadržajno gledano, u odnosu na prethodna izdanja u ovoj knjizi riječ je samo manjim dijelom o inoviranju i proširenju dijelova teksta, a većim dijelom radi se o potpuno novom rukopisu. Ova je knjiga, kao i prethodne, nastala iz potrebe za pokrivanjem novog područja primjene marketinga. Naime dinamika razvoja interneta i marketinških mogućnosti koje suvremena digitalna tehnologija i internet pružaju rezultirali su značajnim promjenama u tradicionalnim marketinškim aktivnostima, ali su također otvorili prostor za razvoj posebne vrste marketinga koja se, po temeljnoj tehnologiji na kojoj se razvija, može nazvati digitalni marketing.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url davorin turkalj (autor)

Avatar Url Antun Bilos (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi emarketing.efos.hr www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin
E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014 (monografija) doi:10.13140/2.1.5105.6965
Ružić, D., Biloš, A. & Turkalj, D. (2014) E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku doi:10.13140/2.1.5105.6965.
@book{book, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Bilo\v{s}, Antun and Turkalj, Davorin}, year = {2014}, pages = {588}, DOI = {10.13140/2.1.5105.6965}, keywords = {e-marketing, digitalni marketing, intermet, e-poslovanje, e-trgovina}, doi = {10.13140/2.1.5105.6965}, isbn = {978-953-253-131-2}, title = {E-marketing, III. izmijenjeno i dopunjeno izdanje}, keyword = {e-marketing, digitalni marketing, intermet, e-poslovanje, e-trgovina}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Bilo\v{s}, Antun and Turkalj, Davorin}, year = {2014}, pages = {588}, DOI = {10.13140/2.1.5105.6965}, keywords = {e-marketing, digital marketing, internet, e-business, e-commerce}, doi = {10.13140/2.1.5105.6965}, isbn = {978-953-253-131-2}, title = {E-marketing}, keyword = {e-marketing, digital marketing, internet, e-business, e-commerce}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font