Pregled bibliografske jedinice broj: 937417
Determinante ponašanja korisnika na turističkim i hotelskim web site-ovima
Determinante ponašanja korisnika na turističkim i hotelskim web site-ovima // New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 987-1004 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 937417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Determinante ponašanja korisnika na turističkim i hotelskim web site-ovima
(Determinants of User Behaviour on Tourist and Hotel Web- Sites)
Autori
Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
New Trends in Tourism and Hospitality Management
/ Ivanović, Zoran - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008, 987-1004
ISBN
978-953-6198-64-1
Skup
19th Biennial International Congress: Tourism and Hospitality Industry 2008: New Trends in Tourism and Hospitality Management
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.2008. - 09.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
ponašanje potrošača, Internet, web site, analitički software
(customer behaviour, intermet, web site, analytics)
Sažetak
Pojavom i snažnim razvojem Interneta pojavljuje se i potpuno novo tržište koje se zbog svojih osobitosti, pored korištenja različitih izraza (virtualno, internet tržište, mrežno tržište), najčešće naziva web tržište ili cyber tržište. Unatoč činjenici što ovo tržište karakterizira globalnost u punom smislu te riječi, broj i struktura korisnika Interneta ipak donekle determiniraograničenost ovog tržišta. No, bez svake sumnje, danas već nezaobilazno veliku skupinu korisnika Interneta, osobito onih koji pretražuju Internet i obavljaju rezervacije zbog turističkih motiva, karakteriziraju brojne značajke koje determiniraju i njihovo ponašanje na mreži, uz istodobno djelovanje elemenata samog web site-ana njihovo ponašanje. Za poslovne subjekte, istraživanje, prikupljanje, analiza i izvješćivanje o ponašanju sudionika virtualnog tržišta predstavljaju neophodne informacije za donošenje brojnih poslovnika odluka. Iako se radi o razmjerno kratkom razvojnom razdobljuInterneta, postoje brojne teorije o ponašanju Internet korisnika, ali i brojne metode i softwareski alati za marketinška istraživanjaponašanjakorisnika na Internetu. U ovom se radu prezentiraju neke teorijske spoznaje ali i slučaj praktičnog istraživanja ponašanja korisnika na web site-ovima turističkezajedniceihotela, te prikazuje potreba za većom sinergijom subjekata turističkog sustava u razvoju web site-ova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek