Pregled bibliografske jedinice broj: 937335
Analiza programskih sadržaja u propisanim planovima i programima Tjelesne i zdravstvene kulture u Hrvatskoj, Španjolskoj i Baskiji
Analiza programskih sadržaja u propisanim planovima i programima Tjelesne i zdravstvene kulture u Hrvatskoj, Španjolskoj i Baskiji // Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016. str. 524-528 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 937335 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza programskih sadržaja u propisanim planovima i programima Tjelesne i zdravstvene kulture u Hrvatskoj, Španjolskoj i Baskiji
(Analysis of program content in prescribed curricula and programs of Physical Education in Croatia, Spain and Basque)
Autori
Neljak, Boris ; Šafarić, Zlatko ; Savić, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva : zbornik radova
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016, 524-528
ISBN
978-953-7965-07-5
Skup
25. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.06.2016. - 02.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kurikulum ; tjelesna i zdravstvena kultura ; analiza
(curriculum ; physical education ; analysis)
Sažetak
Cilj je ovog rada utvrditi razlike između programskih sadržaja obvezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture u Republici Hrvatskoj, Španjolskoj i Baskiji. Možemo zaključiti kako u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi svih analiziranih država u ovom istraživanju nedostaju sadržaji koji spadaju u kategorije zdravlja i fitnesa, plivanja i zimskih sportova. Republici Hrvatskoj nedostaju i sadržaji cjeline aktivnosti u prirodi koje su u Španjolskoj i Baskiji vrlo bitan segment nastave. Ova vrsta sadržaja koji nedostaju ovim državama vrlo je značajna u doprinosu stvaranja navika redovitog bavljenja tjelesnim aktivnostima i cjeloživotnom tjelesnom vježbanju (Novak i sur., 2014). Prilikom izrade izvedbenog plana i programa navedene sadržaje treba uvrstiti kako bi nastava tjelesne i zdravstvene kulture mogla biti u potpunosti u funkciji zdravlja i doprinijeti stvaranju tjelesno aktivnog čovjeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija