Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 937003

Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja


Kadum, Sandra; Orehovec, Dijana
Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja // Saznanje, Zbornik radova 7. međunarodnog naučno-stručnog skupa Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi / Arnaut, Alice (ur.).
Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2018. str. 61-69


CROSBI ID: 937003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja
(GIFTED STUDENTS: CHALLENGE IN EDUCATION OF FUTURE TEACHERS)

Autori
Kadum, Sandra ; Orehovec, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Saznanje, Zbornik radova 7. međunarodnog naučno-stručnog skupa Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi

Urednik/ci
Arnaut, Alice

Izdavač
Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici

Grad
Zenica

Godina
2018

Raspon stranica
61-69

ISBN
978-9958-615-8

Ključne riječi
darovitost, daroviti učenici, obrazovanje, studenti, učiteljski studij
(giftedness, gifted students, education, students, teacher education study)

Sažetak
U radu se izlažu rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 179 studenata učiteljskog studija, kojemu je cilj istraživanja bio da se ispitaju njihovi stavovi o darovitim učenicima, promišljanju darovitosti djece, njihove zrelosti na tjelesnom, kognitivnom, emocionalnom i socijalnom području, te pripremljenosti studenata, budućih učitelja, za rad s darovitim učenicima. Rezultati istraživanja kazuju da su u zoni prihvaćanja dvije tvrdnje, i to: Budući učitelji spremni su raditi s darovitim učenicima ( = 4.21) i Daroviti učenici predstavljat će opterećenje budućim učiteljima u njihovom odgojno-obrazovnom radu ( = 4.45), dok su u zoni negiranja ostale tvrdnje: Budući učitelji spremni su raditi s darovitim učenicima ; Sva su djeca, na neki način, darovita ; Djeca su jednako zrela na tjelesnom, kognitivnom, emocionalnom i socijalnom planu i Budući učitelji nisu dovoljno i kvalitetno pripremljeni za rad s darovitim učenicima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Sandra; Orehovec, Dijana
Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja // Saznanje, Zbornik radova 7. međunarodnog naučno-stručnog skupa Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi / Arnaut, Alice (ur.).
Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2018. str. 61-69
Kadum, S. & Orehovec, D. (2018) Daroviti učenici: Izazov u obrazovanju budućih učitelja. U: Arnaut, A. (ur.) Saznanje, Zbornik radova 7. međunarodnog naučno-stručnog skupa Obrazovanje, jezik, kultura: tendencije i izazovi. Zenica, Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, str. 61-69.
@inbook{inbook, author = {Kadum, Sandra and Orehovec, Dijana}, editor = {Arnaut, A.}, year = {2018}, pages = {61-69}, keywords = {darovitost, daroviti u\v{c}enici, obrazovanje, studenti, u\v{c}iteljski studij}, isbn = {978-9958-615-8}, title = {Daroviti u\v{c}enici: Izazov u obrazovanju budu\'{c}ih u\v{c}itelja}, keyword = {darovitost, daroviti u\v{c}enici, obrazovanje, studenti, u\v{c}iteljski studij}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica} }
@inbook{inbook, author = {Kadum, Sandra and Orehovec, Dijana}, editor = {Arnaut, A.}, year = {2018}, pages = {61-69}, keywords = {giftedness, gifted students, education, students, teacher education study}, isbn = {978-9958-615-8}, title = {GIFTED STUDENTS: CHALLENGE IN EDUCATION OF FUTURE TEACHERS}, keyword = {giftedness, gifted students, education, students, teacher education study}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font