Pregled bibliografske jedinice broj: 936641
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika // Metodički ogledi, 24 (2018), 2; 23-38 doi:10.21464/mo46.124.2338 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 936641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika
(Teachers’ job satisfaction, work motivation and encouragement of competences among)
Autori
Borić, Edita
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 24
(2018), 2;
23-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta učitelja, radni staž, razredna nastava
(classroom teaching, teachers’ quality, work experience)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati u kojem stupnju učitelji potiču kompetencije kod učenika te koliko su zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad. Cilj je bio i ispitati povezanost stupnja u kojem učitelji potiču kompetencije kod učenika, zadovoljstva poslom i motivacije za rad te godina radnog staža. Sudionici su bili učitelji razredne nastave (N=341). Korišten je Upitnik poticanja razvoja kompetencija učenika, učiteljskog zadovoljstva poslom i motivacije za rad (Borić i Borić, 2013) konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati faktorske analize pokazali su kako se upitnik sastoji od: (1) subskale poticanja razvoja kompetencija učenika i (2) subskale zadovoljstva poslom i motivacije za rad učitelja. Utvrđeno je kako postoji pozitivna korelacija (r = 0, 360, p<0, 05) između subskala. Moguće je zaključiti kako su učitelji u prosjeku visoko zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad te se kod učenika trude razviti kompetencije u viskom stupnju. Rezultati su pokazali kako između godina radnog staža te zadovoljstva poslom i motivacije za rad postoji statistički značajna niska pozitivna korelacija r=0, 176, p<0, 01.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus