Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 936641

Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika


Borić, Edita
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika // Metodički ogledi, 24 (2018), 2; 23-38 doi:10.21464/mo46.124.2338 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 936641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika
(Teachers’ job satisfaction, work motivation and encouragement of competences among)

Autori
Borić, Edita

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 24 (2018), 2; 23-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta učitelja, radni staž, razredna nastava
(classroom teaching, teachers’ quality, work experience)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati u kojem stupnju učitelji potiču kompetencije kod učenika te koliko su zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad. Cilj je bio i ispitati povezanost stupnja u kojem učitelji potiču kompetencije kod učenika, zadovoljstva poslom i motivacije za rad te godina radnog staža. Sudionici su bili učitelji razredne nastave (N=341). Korišten je Upitnik poticanja razvoja kompetencija učenika, učiteljskog zadovoljstva poslom i motivacije za rad (Borić i Borić, 2013) konstruiran za potrebe istraživanja. Rezultati faktorske analize pokazali su kako se upitnik sastoji od: (1) subskale poticanja razvoja kompetencija učenika i (2) subskale zadovoljstva poslom i motivacije za rad učitelja. Utvrđeno je kako postoji pozitivna korelacija (r = 0, 360, p<0, 05) između subskala. Moguće je zaključiti kako su učitelji u prosjeku visoko zadovoljni svojim poslom i motivirani za rad te se kod učenika trude razviti kompetencije u viskom stupnju. Rezultati su pokazali kako između godina radnog staža te zadovoljstva poslom i motivacije za rad postoji statistički značajna niska pozitivna korelacija r=0, 176, p<0, 01.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita
Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika // Metodički ogledi, 24 (2018), 2; 23-38 doi:10.21464/mo46.124.2338 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Borić, E. (2018) Zadovoljstvo poslom, motivacija učitelja za rad i poticanje razvoja kompetencija učenika. Metodički ogledi, 24 (2), 23-38 doi:10.21464/mo46.124.2338.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita}, year = {2018}, pages = {23-38}, DOI = {10.21464/mo46.124.2338}, keywords = {kvaliteta u\v{c}itelja, radni sta\v{z}, razredna nastava}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo46.124.2338}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Zadovoljstvo poslom, motivacija u\v{c}itelja za rad i poticanje razvoja kompetencija u\v{c}enika}, keyword = {kvaliteta u\v{c}itelja, radni sta\v{z}, razredna nastava} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita}, year = {2018}, pages = {23-38}, DOI = {10.21464/mo46.124.2338}, keywords = {classroom teaching, teachers’ quality, work experience}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {10.21464/mo46.124.2338}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Teachers’ job satisfaction, work motivation and encouragement of competences among}, keyword = {classroom teaching, teachers’ quality, work experience} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font