Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 936414

Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera


Hutinec, Sanja
Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 936414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera
(The paradox of choice in the "Street Style" teenager's fashion selection)

Autori
Hutinec, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
24.04

Godina
2018

Stranica
103

Mentor
Hunjet, Anica

Neposredni voditelj
Vuković, Dijana

Ključne riječi
tinejdžeri ; ponašanje potrošača ; moda ; modni odabir ; Street Style ; lanci brze mode
(teenagers ; consumers´ behaviour ; fashion ; fashion choice ; Street Style ; fast fashion retail)

Sažetak
U ovom diplomskom radu istraženo je ponašanje potrošača tinejdžerske dobi u odabiru „Street Style“ odjeće. Tinejdžeri koriste modu i odjevne predmete kako bi izrazili svoj identitet, kako bi se pobunili protiv autoriteta, ali najviše kao sredstvo komunikacije i slanja poruke. Na njihov modni odabir najviše utjecaja imaju, u prvom redu prijatelji, a zatim mediji poput društvenih mreža, televizija te modni časopisi. Također tinejdžeri se često odijevaju u skladu s glazbom koju slušaju. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da mladi danas u kupovinu odjeće odlaze svakako jednom mjesečno ili čak više puta. Najčešće kupuju u lancima brze mode poput New Yorkera, H&M-a, C&A, Breshke te Zare. Žele imati na raspolaganju mnogo izbora, ali kada se trebaju odlučiti što bi odabrali postanu neodlučni i dvoume se između svega. Iz istraživanja je vidljivo da je to posebno naglašeno kod tinejdžerica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (mentor)

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Hutinec, Sanja
Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
Hutinec, S. (2018) 'Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hutinec, Sanja}, year = {2018}, pages = {103}, keywords = {tinejd\v{z}eri, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, moda, modni odabir, Street Style, lanci brze mode}, title = {Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejd\v{z}era}, keyword = {tinejd\v{z}eri, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, moda, modni odabir, Street Style, lanci brze mode}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hutinec, Sanja}, year = {2018}, pages = {103}, keywords = {teenagers, consumers´ behaviour, fashion, fashion choice, Street Style, fast fashion retail}, title = {The paradox of choice in the "Street Style" teenager's fashion selection}, keyword = {teenagers, consumers´ behaviour, fashion, fashion choice, Street Style, fast fashion retail}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font