Pregled bibliografske jedinice broj: 936414
Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera
Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira tinejdžera, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 936414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paradoks izbora kod "Street Style" modnog odabira
tinejdžera
(The paradox of choice in the "Street Style"
teenager's fashion selection)
Autori
Hutinec, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
24.04
Godina
2018
Stranica
103
Mentor
Hunjet, Anica
Neposredni voditelj
Vuković, Dijana
Ključne riječi
tinejdžeri ; ponašanje potrošača ; moda ; modni odabir ; Street Style ; lanci brze mode
(teenagers ; consumers´ behaviour ; fashion ; fashion choice ; Street Style ; fast fashion retail)
Sažetak
U ovom diplomskom radu istraženo je ponašanje potrošača tinejdžerske dobi u odabiru „Street Style“ odjeće. Tinejdžeri koriste modu i odjevne predmete kako bi izrazili svoj identitet, kako bi se pobunili protiv autoriteta, ali najviše kao sredstvo komunikacije i slanja poruke. Na njihov modni odabir najviše utjecaja imaju, u prvom redu prijatelji, a zatim mediji poput društvenih mreža, televizija te modni časopisi. Također tinejdžeri se često odijevaju u skladu s glazbom koju slušaju. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da mladi danas u kupovinu odjeće odlaze svakako jednom mjesečno ili čak više puta. Najčešće kupuju u lancima brze mode poput New Yorkera, H&M-a, C&A, Breshke te Zare. Žele imati na raspolaganju mnogo izbora, ali kada se trebaju odlučiti što bi odabrali postanu neodlučni i dvoume se između svega. Iz istraživanja je vidljivo da je to posebno naglašeno kod tinejdžerica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica