Pregled bibliografske jedinice broj: 936278
Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje
Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje // Oeconomicus, 3 (2018), 7; 52-69 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 936278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka
prirode Lonjsko Polje
(Modern forms of promotion on the example of
Nature park Lonjsko polje)
Autori
Gregorić, Marina ; Podobnik, Dorotea ; Gregorić, Martina
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 3
(2018), 7;
52-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Park prirode Lonjsko polje, posjećenost Parka prirode, poznatost Parka prirode, promotivni miks, suvremeni oblici promocije
(Nature Park Lonjsko Polje, familiarity of Nature Park, visits to Nature Park, promotional mix, contemporary forms of promotion)
Sažetak
Predmet istraživanja ovoga rada temelji se na nedovoljnoj posjećenosti Parka prirode Lonjsko polje i potrebom za osmišljenim promotivnim aktivnostima koje bi povećale posjećenost i poznatost prirodne turističke atrakcije. Glavni cilj istraživanja je istražiti koji se oblici promocije koriste za promociju Parka prirode te pronalaženje i prijedlog provedbe suvremenih oblika promocije u Parku prirode Lonjsko polje. Metode istraživanja korištene u ovome radu su metoda analize, sinteze, deskripcije, povijesna metoda, te kvalitativna metoda i kvantitativna metoda primarnog istraživanja. Primarnim istraživanjem prikupljeni su podaci o načinima promocije putem kojih posjetitelji dobivaju informacije o Parku prirode te njihova upoznatost s turističkom destinacijom i turističkom ponudom Parka prirode Lonjsko polje. Kvantitativna metoda istraživanja provedena je putem instrumenta anketnog upitnika. Ukupno je prikupljeno 80 online anketnih upitnika. Rezultati istraživanja ukazuju da je Park prirode Lonjsko polje neprepoznatljiva destinacija te da nije dovoljno promovirana pa stoga ispitanici navode prijedloge za koje smatraju da bi pridonijeli poboljšanju turističke promocije Parka prirode. Kvalitativno istraživanje provedeno je putem dubinskog intervjua s voditeljem službe za promidžbene aktivnosti i ugostiteljsko- turističku djelatnost Parka prirode Lonjsko polje i s voditeljem Turističke zajednice općine Jasenovac. Iz provedenih intervjua može se zaključiti da osnovni problem promocije i nepoznatosti Parka prirode proizlazi iz nedovoljne sustavne posvećenosti promociji ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj, nepostojanje nacionalne strategije razvoja ruralnog turizma, te nedovoljna promocija na nacionalnoj razni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu,
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb
Profili:
Marina Gregorić
(autor)