Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 936278

Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje


Gregorić, Marina; Podobnik, Dorotea; Gregorić, Martina
Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje // Oeconomicus, 3 (2018), 7; 52-69 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 936278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje
(Modern forms of promotion on the example of Nature park Lonjsko polje)

Autori
Gregorić, Marina ; Podobnik, Dorotea ; Gregorić, Martina

Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 3 (2018), 7; 52-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Park prirode Lonjsko polje, posjećenost Parka prirode, poznatost Parka prirode, promotivni miks, suvremeni oblici promocije
(Nature Park Lonjsko Polje, familiarity of Nature Park, visits to Nature Park, promotional mix, contemporary forms of promotion)

Sažetak
Predmet istraživanja ovoga rada temelji se na nedovoljnoj posjećenosti Parka prirode Lonjsko polje i potrebom za osmišljenim promotivnim aktivnostima koje bi povećale posjećenost i poznatost prirodne turističke atrakcije. Glavni cilj istraživanja je istražiti koji se oblici promocije koriste za promociju Parka prirode te pronalaženje i prijedlog provedbe suvremenih oblika promocije u Parku prirode Lonjsko polje. Metode istraživanja korištene u ovome radu su metoda analize, sinteze, deskripcije, povijesna metoda, te kvalitativna metoda i kvantitativna metoda primarnog istraživanja. Primarnim istraživanjem prikupljeni su podaci o načinima promocije putem kojih posjetitelji dobivaju informacije o Parku prirode te njihova upoznatost s turističkom destinacijom i turističkom ponudom Parka prirode Lonjsko polje. Kvantitativna metoda istraživanja provedena je putem instrumenta anketnog upitnika. Ukupno je prikupljeno 80 online anketnih upitnika. Rezultati istraživanja ukazuju da je Park prirode Lonjsko polje neprepoznatljiva destinacija te da nije dovoljno promovirana pa stoga ispitanici navode prijedloge za koje smatraju da bi pridonijeli poboljšanju turističke promocije Parka prirode. Kvalitativno istraživanje provedeno je putem dubinskog intervjua s voditeljem službe za promidžbene aktivnosti i ugostiteljsko- turističku djelatnost Parka prirode Lonjsko polje i s voditeljem Turističke zajednice općine Jasenovac. Iz provedenih intervjua može se zaključiti da osnovni problem promocije i nepoznatosti Parka prirode proizlazi iz nedovoljne sustavne posvećenosti promociji ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj, nepostojanje nacionalne strategije razvoja ruralnog turizma, te nedovoljna promocija na nacionalnoj razni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu,
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Gregorić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gregorić, Marina; Podobnik, Dorotea; Gregorić, Martina
Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje // Oeconomicus, 3 (2018), 7; 52-69 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Gregorić, M., Podobnik, D. & Gregorić, M. (2018) Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje. Oeconomicus, 3 (7), 52-69.
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Podobnik, Dorotea and Gregori\'{c}, Martina}, year = {2018}, pages = {52-69}, keywords = {Park prirode Lonjsko polje, posje\'{c}enost Parka prirode, poznatost Parka prirode, promotivni miks, suvremeni oblici promocije}, journal = {Oeconomicus}, volume = {3}, number = {7}, issn = {1849-9686}, title = {Suvremeni oblici promocije na primjeru Parka prirode Lonjsko Polje}, keyword = {Park prirode Lonjsko polje, posje\'{c}enost Parka prirode, poznatost Parka prirode, promotivni miks, suvremeni oblici promocije} }
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Podobnik, Dorotea and Gregori\'{c}, Martina}, year = {2018}, pages = {52-69}, keywords = {Nature Park Lonjsko Polje, familiarity of Nature Park, visits to Nature Park, promotional mix, contemporary forms of promotion}, journal = {Oeconomicus}, volume = {3}, number = {7}, issn = {1849-9686}, title = {Modern forms of promotion on the example of Nature park Lonjsko polje}, keyword = {Nature Park Lonjsko Polje, familiarity of Nature Park, visits to Nature Park, promotional mix, contemporary forms of promotion} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font