Pregled bibliografske jedinice broj: 936002
Nevino oko i imerzivnost - implikacije u nastavi likovne kulture
Nevino oko i imerzivnost - implikacije u nastavi likovne kulture // Nove smjernice u ogoju i obrazovanju /Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala Mudrovčić, Jasminka (ur.).
Gospić: Sveučilište u Zadru, 2017. str. 305-316 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 936002 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nevino oko i imerzivnost - implikacije u nastavi likovne kulture
(The innocent Eye and Immersion - Implications in Visual Arts Education)
Autori
Richter, Marijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nove smjernice u ogoju i obrazovanju /Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića
/ Brala Mudrovčić, Jasminka - Gospić : Sveučilište u Zadru, 2017, 305-316
ISBN
978-953-331-112-7
Skup
V. Dani Šime i Ante Starčevića
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mit o nevinom oku, imerzivnost, motivacija u nastavi, imaginacija, percepcija
(the myth of the innocent eye, immersion, motivation in classes, imagination, perception)
Sažetak
U vremenu sveprisutne vizualnosti i medijskih reduplikacija slika često citirana Gombrichova teza s početka šezdesetih o „nevinom oku“ zahtijeva aktualno promišljanje. Nasuprot demitiziranju „djevičanskog“ pogleda, u novije vrijeme rasprave o umjetnosti u kontekstu odgoja i obrazovanja inaugurirale su pojam „imerzivnost“. Taj se izraz pojavljuje iz potrebe redefiniranja temeljnih ciljeva i zadataka u nastavi likovne kulture, a zahvaća i u kurikulum općeg obrazovanja. U radu se istražuje odnos „mita o nevinom oku“ i aktualne „imerzivnosti“ u okviru obrazovnih i odgojnih ciljeva i postupaka u suvremenoj nastavi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti