Pregled bibliografske jedinice broj: 935725
Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije
Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije // Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7
Beograd, 2017. str. 241-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 935725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni
kriterij izbora obrazovne institucije
(Perception of educational services as a key
criteria for the selection of educational
institutions)
Autori
Guzovski, Marina ; Kolarić, Goran ; Stanić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-86-80194-09-7
Skup
Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 14.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
percepcija, marketing aktivnosti, kvaliteta, ponašanje potrošača
(perception, marketing activities, quality, consumer behaviour)
Sažetak
Obzirom da se percepcija opisuje kao očekivanje ili „način na koji vidimo svijet oko sebe“ u radu su prikazani rezultati istraživanja o tome utječu li i u kojoj mjeri marketing aktivnosti kod studenata na stvaranje pozitivne percepcije o kvaliteti obrazovne usluge i na formiranje pozitivnog očekivanja te jesu li formirana pozitivna očekivanja uslijed marketing aktivnosti utjecala na izbor institucije i bila ključni kriterij za donošenje odluke i izbora obrazovne institucije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru