Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 935725

Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije


Guzovski, Marina; Kolarić, Goran; Stanić, Marina
Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije // Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7
Beograd, 2017. str. 241-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 935725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije
(Perception of educational services as a key criteria for the selection of educational institutions)

Autori
Guzovski, Marina ; Kolarić, Goran ; Stanić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

ISBN
978-86-80194-09-7

Skup
Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 14.12.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
percepcija, marketing aktivnosti, kvaliteta, ponašanje potrošača
(perception, marketing activities, quality, consumer behaviour)

Sažetak
Obzirom da se percepcija opisuje kao očekivanje ili „način na koji vidimo svijet oko sebe“ u radu su prikazani rezultati istraživanja o tome utječu li i u kojoj mjeri marketing aktivnosti kod studenata na stvaranje pozitivne percepcije o kvaliteti obrazovne usluge i na formiranje pozitivnog očekivanja te jesu li formirana pozitivna očekivanja uslijed marketing aktivnosti utjecala na izbor institucije i bila ključni kriterij za donošenje odluke i izbora obrazovne institucije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (autor)

Avatar Url Goran Kolarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Guzovski, Marina; Kolarić, Goran; Stanić, Marina
Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije // Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7
Beograd, 2017. str. 241-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Guzovski, M., Kolarić, G. & Stanić, M. (2017) Percepcija o obrazovnoj usluzi kao ključni kriterij izbora obrazovne institucije. U: Third International Scientific - Business Conference LIMEN 2017 (Leadership &Management, Integrated Politics of Research and Innovations)ISBN 978-86-80194-09-7.
@article{article, author = {Guzovski, Marina and Kolari\'{c}, Goran and Stani\'{c}, Marina}, year = {2017}, pages = {241-247}, keywords = {percepcija, marketing aktivnosti, kvaliteta, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-86-80194-09-7}, title = {Percepcija o obrazovnoj usluzi kao klju\v{c}ni kriterij izbora obrazovne institucije}, keyword = {percepcija, marketing aktivnosti, kvaliteta, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Guzovski, Marina and Kolari\'{c}, Goran and Stani\'{c}, Marina}, year = {2017}, pages = {241-247}, keywords = {perception, marketing activities, quality, consumer behaviour}, isbn = {978-86-80194-09-7}, title = {Perception of educational services as a key criteria for the selection of educational institutions}, keyword = {perception, marketing activities, quality, consumer behaviour}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font