Pregled bibliografske jedinice broj: 935724
Motivacija za učenje uz primjenu informacijsko- komunikacijske tehnologije u poučavanju
Motivacija za učenje uz primjenu informacijsko- komunikacijske tehnologije u poučavanju // Obrazovanje bez alternative – Digitalno okruženje i obrazovanje / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: WEB knjižara, 2018. str. 53-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 935724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija za učenje uz primjenu informacijsko- komunikacijske tehnologije u poučavanju
(Motivation for Learning Using Information- Communication Technology in Teaching)
Autori
Guzovski, Marina ; Kolarić, Goran ; Smoljić, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Obrazovanje bez alternative – Digitalno okruženje i obrazovanje
/ Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila - Split : WEB knjižara, 2018, 53-55
ISBN
978-953-336-457-5
Skup
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative: digitalno okruženje i obrazovanje
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.02.2018. - 24.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
motivacija, učenje, stavovi, informacijsko-komunikacijska tehnologija, „učenje putem interneta“, holistički marketing
(motivation, learning, attitudes, information and communication technology, learning through the Internet)
Sažetak
Izbor metode poučavanja utječe na samu motivaciju za učenjem. Interaktivno i iskustveno poučavanje uz primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije utječe na razinu motivacije za učenjem i postignućem, a studenti koji su motivirani za učenje postižu bolje rezultate, koji opet osnažuju motivaciju za ostvarenje boljih rezultata. U radu su prikazani rezultati provedene ankete o stavovima studenata o primjeni informacijsko- komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu i njenom utjecaju na intrinzičnu i ekstrinzičnu motivaciju i kreativnost u nastavi, kao i stavovi studenata prema „učenju putem interneta“ odnosno interaktivnu nastavu u kojoj su studenti aktivni primatelji i stvaratelji znanja u preokrenutoj učionici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas