Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 935657

Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji


Vuković, Ksenija
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji // 26. Dani Frane Petrića / Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno ; Matijević, Mira (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2017. str. 123-124 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 935657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji
(Entrepreneurial masculinity and femininity. Representations of Entrepreneurs in Miroslav Krleža’s Glembay Trilogy)

Autori
Vuković, Ksenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
26. Dani Frane Petrića / Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno ; Matijević, Mira - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2017, 123-124

Skup
Filozofija i ekonomija/Philosophy and Economy

Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 24.09.2017. - 30.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
reprezentacije poduzetnika ; poduzetnički maskulinitet i feminitet ; glembajevska trilogija ;
(representations of entrepreneurs ; entrepreneurial masculinity and femininity ; Glembay trilogy)

Sažetak
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji Takozvani lingvistički obrat i postmodernistički pristup potaknuli su dio istraživača na to da u istraživanjima poduzetništva poklone pažnju jeziku i reprezentacijama u postupku istraživanja. Dominantni diskurs vezan je uz konstrukciju poduzetništva kao maskuline pojave, što se očituje u reprezentacijama poduzetnika u medijima, kao i u znanstvenim djelima. Perzistentnost percepcije poduzetništva kao maskuline aktivnosti vodi nas prema sagledavanju »duge sjene« ideologije odijeljenih sfera. U ovom se radu ukazuje na to da umjetnička reprezentacija poduzetnika (Krležina trilogija o Glembajevima) otvara, između ostalog, prostor za analizu diskursa o poduzetnicima na temama koje se uočavaju »ispod površine«. U Krležinoj trilogiji o Glembajevima događa se odmak od uobičajene muževnosti: to su drame o aktivnim muškarcima i naizgled pasivnim ženama. Cilj je izlaganja analizirati kako se stvara značenje poduzetnika i poduzetništva te kako se ono prenosi drugome i kroz različita povijesna razdoblja.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Ksenija Vuković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.hrfd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vuković, Ksenija
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji // 26. Dani Frane Petrića / Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno ; Matijević, Mira (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2017. str. 123-124 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vuković, K. (2017) Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji. U: Jurić, H., Krznar, T., Ćurko, B. & Matijević, M. (ur.)26. Dani Frane Petrića.
@article{article, author = {Vukovi\'{c}, Ksenija}, year = {2017}, pages = {123-124}, keywords = {reprezentacije poduzetnika, poduzetni\v{c}ki maskulinitet i feminitet, glembajevska trilogija, }, title = {Poduzetni\v{c}ki maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji}, keyword = {reprezentacije poduzetnika, poduzetni\v{c}ki maskulinitet i feminitet, glembajevska trilogija, }, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vukovi\'{c}, Ksenija}, year = {2017}, pages = {123-124}, keywords = {representations of entrepreneurs, entrepreneurial masculinity and femininity, Glembay trilogy}, title = {Entrepreneurial masculinity and femininity. Representations of Entrepreneurs in Miroslav Krle\v{z}a’s Glembay Trilogy}, keyword = {representations of entrepreneurs, entrepreneurial masculinity and femininity, Glembay trilogy}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font