Pregled bibliografske jedinice broj: 935657
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji // 26. Dani Frane Petrića / Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno ; Matijević, Mira (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2017. str. 123-124 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 935657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji
(Entrepreneurial masculinity and femininity. Representations of Entrepreneurs in Miroslav Krleža’s Glembay Trilogy)
Autori
Vuković, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
26. Dani Frane Petrića
/ Jurić, Hrvoje ; Krznar, Tomislav ; Ćurko, Bruno ; Matijević, Mira - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2017, 123-124
Skup
Filozofija i ekonomija/Philosophy and Economy
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 24.09.2017. - 30.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reprezentacije poduzetnika ; poduzetnički maskulinitet i feminitet ; glembajevska trilogija ;
(representations of entrepreneurs ; entrepreneurial masculinity and femininity ; Glembay trilogy)
Sažetak
Poduzetnički maskulinitet i feminitet. Reprezentacije poduzetnika u glembajevskoj trilogiji Takozvani lingvistički obrat i postmodernistički pristup potaknuli su dio istraživača na to da u istraživanjima poduzetništva poklone pažnju jeziku i reprezentacijama u postupku istraživanja. Dominantni diskurs vezan je uz konstrukciju poduzetništva kao maskuline pojave, što se očituje u reprezentacijama poduzetnika u medijima, kao i u znanstvenim djelima. Perzistentnost percepcije poduzetništva kao maskuline aktivnosti vodi nas prema sagledavanju »duge sjene« ideologije odijeljenih sfera. U ovom se radu ukazuje na to da umjetnička reprezentacija poduzetnika (Krležina trilogija o Glembajevima) otvara, između ostalog, prostor za analizu diskursa o poduzetnicima na temama koje se uočavaju »ispod površine«. U Krležinoj trilogiji o Glembajevima događa se odmak od uobičajene muževnosti: to su drame o aktivnim muškarcima i naizgled pasivnim ženama. Cilj je izlaganja analizirati kako se stvara značenje poduzetnika i poduzetništva te kako se ono prenosi drugome i kroz različita povijesna razdoblja.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Ksenija Vuković
(autor)