Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 935506

Bankarski marketing


Tomašević Lišanin; Marija
Bankarski marketing. Zagreb: Novi informator, 1997 (monografija)


CROSBI ID: 935506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bankarski marketing
(Bank Marketing)

Autori
Tomašević Lišanin ; Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Novi informator

Grad
Zagreb

Godina
1997

Stranica
198

ISBN
953-170-045-1

Ključne riječi
tržište, banke, klijenti, marketing, bankarski marketing
(Market, Banks, Clients, Marketing, Bank Marketing)

Sažetak
Knjiga obrađuje glavne elemente marketinga i marketinških strategija za bankarske institucije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tomašević Lišanin; Marija
Bankarski marketing. Zagreb: Novi informator, 1997 (monografija)
Tomašević Lišanin & Marija (1997) Bankarski marketing. Zagreb, Novi informator.
@book{book, year = {1997}, pages = {198}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, banke, klijenti, marketing, bankarski marketing}, isbn = {953-170-045-1}, title = {Bankarski marketing}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, banke, klijenti, marketing, bankarski marketing}, publisher = {Novi informator}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {1997}, pages = {198}, keywords = {Market, Banks, Clients, Marketing, Bank Marketing}, isbn = {953-170-045-1}, title = {Bank Marketing}, keyword = {Market, Banks, Clients, Marketing, Bank Marketing}, publisher = {Novi informator}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font